نمایش نامه یحموم به روی صحنه می‌رود
نمایش نامه یحموم به روی صحنه می‌رود
نویسنده و کارگردان نمایش نامه یحموم گفت : نمایش نامه یحموم با اهدافی برگرفته از قرآن، برای اولین بار در شهر تبریز با ۶۰ بازیگر و پرفورمنسر به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش اویاقلیق به نقل از کاف نیوز، نویسنده و کارگردان نمایش نامه یحموم گفت : نمایش نامه یحموم با اهدافی برگرفته از قرآن، در زمینه انتزاعی به موضوع معاد پرداخته است.

محمدرضا انوری راد ادامه داد : شاید تاکنون از یک زاویه انتزاعی به واقعه قیامت بر اساس قرآن و روایات اسلامی پرداخت نشده است اما خوشبختانه در این نمایش نامه ابتکاری را به خرج داده‌ایم که شاید جزو اولین‌ها در ایران باشد.

وی افزود : متن این نمایش نامه بر اساس قرآن نوشته شده و مبنای اصلی آن نیز قرآن می‌باشد.

انوری راد گفت : نمایش نامه یحموم در ۱۲ اپیزود  به رشته تحریر درآمده و در اپیزوت‌های مختلف وقایع قیامت را به صورت انتزاعی و هنری بررسی  می‌کند.

وی ادامه داد : این نمایش نامه قبلا در شهرستان مراغه اجرا شده و خوشبختانه با استقبال خوب شهروندان روبرو بوده‌ایم.

نویسنده و کارگردان نمایش نامه یحموم افزود : در حال حاضر قصد داریم این نمایش نامه را با ۶۰ بازیگر و پرفورمنسر برای نخستین بار در شهر اولین‌ها اجرا کنیم.

وی گفت : زمانی که در یک نمایش نامه به یک اندیشه الهی و مشترک بین اهل اسلام پرداخته شود، قابلیت فراگیر شدن را نیز قطعاً به دنبال خواهد داشت و به همین دلیل در نظر داریم این نمایش نامه را در سایر شهرها و کشورها نیز اجرا کنیم.

انوری راد در پایان افزود : نمایش نامه یحموم از ۵ تا ۱۵ آبان ماه در تالار وحدت دانشگاه تبریز به روی صحنه خواهد رفت و علاقه مندان می‌توانند برای تماشای این نمایش نامه حضور بهم رسانند.