باروت های خیس!
باروت های خیس!
صداهایی که از بوق های رسانه ای دشمنان به گوش می رسد، چیزی در حد "قمپز" هایی هستند که فقط صدا دارند و همچون باروت های خیس، آتشی را در دامن مردم ایران روشن نخواهند کرد!

اویاقلیقسعید طریقتی: در فراز و فرودهای مقطعی و موسمی، “جنگ نرم” دشمنان علیه ایران اسلامی، که در هر دوره و بازه زمانی، با تکنیک ها، تاکتیک ها و شیوه های متعدد و متنوع طراحی و سازمان دهی می شود، تنوع و تکثر روایت ها در فضای جریان سازی های رسانه ای، همواره نقش پیشران را بازی می کند.

سناریوسازی برای بیان روایت های عمدتا مهندسی شده، با تکیه بر پروپاگاندا و تبدیل کردن ابزاری به نام رسانه به ماشین اغراق، غلو، قلب واقعیت و چشم پوشی از واقعیت های موجود، این روزها به شیوه چرکین و مشمئزکننده برخی شبکه های فارسی زبان لندنی و سعودی و پادوهای اجیر شده آن ها در فضای اعتراضات و اغتشاشات خیابانی برخی شهرهای کشور تبدیل گردیده تا شاید، از بستر این جریان سازی ها، آرمان محال و ناممکن، براندازان، محقق گردد!

پخش و بازنشر مکرر برخی تصاویر، ویدئوها و پیام های صوتی پراکنده، ارایه تحلیل ها و تفسیرهای آبکی و مالیخولیایی از فضای واقعی ایران، استناد به اخبار، اطلاعات و آمارهای فاقد مرجعیت و در نهایت، القاء ناشیانه “خیزش سراسری مردم بر علیه نظام”، با دستاویز قرار دادن همین آشوب های پراکنده جمع های محدود و کوچک، از جمله بارزترین نمودهای فعالیت نخ نماشده این رسانه ها بر علیه مردم و حاکمت ایران به شمار می رود که طی یک ماه گذشته، همچنان روی یک خط ثابت و تکراری، ادامه داشته است.

این شبکه ها که به پشتوانه پول های سعودی و اتاق فکر لندنی، طی یک ماه گذشته در حال زوزه کشیدن های شغال گونه هستند، درحالی برای قالب کردن اعتراضات عده ای معدود به نام ۸۵ میلیون ایرانی هستند که اساسا، قاطبه مردم ایران، برخلاف معدود فریب خوردگان این روزها، همچنان پای کار کشور، تمامیت ارضی و آرامش ملی هستند و از ورود به میدان طراحی شده توسط دشمنان ایران اسلامی خودداری می کنند.

در این میان، ناگفته پیداست، حرکت یا خیزشی که به زعم شبکه هایی نظیر ایران اینترنشنال، بی.بی.سی فارسی، صدای آمریکا، من و تو فارسی و برخی دیگر از رسانه های مردوز، در حال قالب شدن به جهان است، نه در ایران که در فضای ذهنی بیمار و مالیخولیایی این رسانه ها، گردانندگان و حامیان مالی و سیاسی شان در حال چرخیدن است و در مقابل، قاطبه مردم ایران، در دایره و اتمسفر همین کشور، با وجود فشارها و مشکلات متعدد، روزگار می گذرانند، زندگی را دوره می کنند و پای کار کشور و امنیت و آرامش آن هستند.

سخن آخر این که، امروز، صداهایی که از بوق های رسانه ای دشمنان به گوش می رسد، چیزی در حد “قمپز” هایی هستند که فقط صدا دارند و همچون باروت های خیس، آتشی را در دامن مردم ایران روشن نخواهند کرد!