جان باختن دانش‌آموز اردبیلی کذب است
جان باختن دانش‌آموز اردبیلی کذب است
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: خبر جعلی و ساختگی فوت دختر دانش‌آموز در شهرستان اردبیل تکذیب می‌شود.

به گزارش اویاقلیق به نقل از فارس، علی محبوبی‌پور اظهار کرد: رسانه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران و تجزیه طلب‌ها، خبری جعلی مبنی بر فوت یک دختر دانش آموز در شهرستان اردبیل منتشر کردند که این خبر دروغین تکذیب می‌شود‌ و اصلا صحت ندارد.

وی افزود: رسانه‌های معاند و تجزیه طلبان موضوعی مبنی بر بازداشت دانش آموزان اردبیل مطرح می‌کند که این خبر دروغین هم جدا تکذیب می‌شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل تصریح کرد: اینگونه خبرهای جعلی و دروغین که توسط رسانه‌های معاندین و تجزیه طلبان مطرح می‌شود در راستای سواستفاده از احساسات مردم عزیز منطقه آذربایجان است.

محبوبی‌پور گفت: از مردم عزیز و هوشیار استان اردبیل تقاضا داریم تحت تاثیر اخبار دروغین رسانه‌های معاندین و تجزیه طلبان که برهم زدن امنیت عمومی و روانی جامعه را نشانه گرفتند ، قرار نگیرند.

رئیس آموزش و پرورش اردبیل با مضحک خواندن این ادعا تصریح کرد: مدارس استان اردبیل در روزهای پنجشنبه تعطیل است.

بی بی سی فارسی در دروغ جدید خود مدعی شده بود در اعتراضات مدرسه شاهد اردبیل یک دانش‌آموز جان باخته و ۷ دانش‌آموز نیز دستگیر شدند.

کانال‌های پان ترک نیز ساعتی قبل با هدف تفرقه افکنی خبر کشته شدن یک دانش‌آموز در اعتراضات این شهر در روز پنجشنبه را نشر داده بودند.