هیچ عامل اداری نباید مانع سرمایه‌گذاری باشد
هیچ عامل اداری نباید مانع سرمایه‌گذاری باشد
استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه هیچ عامل اداری نباید مانع سرمایه‌گذاری باشد، گفت: تعارض منافع را در شهرهای استان از میان برداشته ایم و هر سرمایه‌گذاری می‌خواهد سرمایه‌گذاری کند، باید سود سرمایه خود را داشته باشد.

به گزارش اویاقلیق به نقل از فارس، عابدین خرم پیش از ظهر امروز در همایش و نمایشگاه ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرهای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برای نخستین بار بدون هیچ گونه تراکم فروشی بودجه شهرداری تبریز طی ۶ ماهه نخست امسال به طور ۱۰۰ در صد تحقق یافته که این ناشی از اعتماد مردم است، اظهار کرد: این نشان می‌دهد به معنای واقعی کلمه سرمایه‌گذاری انجام شده و بر اساس برنامه ریزی موجود این امر تحقق یافته است.

وی با اشاره به اینکه برای جبران فرصت‌های از دست رفته باید تلاش و تفکر جهادی داشته باشیم، افزود: تلاش دولت سیزدهم جذب سرمایه‌گذارانی است که در گذشته امتحان خود را پس داده‌اند. علاقمندان به شهر، کشور، تاریخ و نسل‌های آتی، در داخل کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند و این موضوع به نفع جامعه و نسل‌های آینده است.

خرم با قدردانی از سرمایه‌گذاری افراد در تبریز و دیگر شهرهای استان، گفت: در دولت سیزدهم باید امنیت سرمایه‌گذاری تامین، فرآیندها تسهیل و مشوق‌های لازم ارائه شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه خوشبختانه در مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر تبریز این اراده وجود دارد، تصریح کرد: درآمد پایدار گام بلندی است که این نگاه باید در آذربایجان‌شرقی وجود داشته باشد.

خرم خاطرنشان کرد: نیروهای نخبه و فرهیخته و متخصصان امر باید نقشه‌راه استان و شهر تبریز را مجددا نقد و بررسی و مورد تحلیل قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ عامل اداری نباید مانع سرمایه‌گذاری باشد، گفت: تعارض منافع را در شهرهای استان از میان برداشته ایم و هر سرمایه‌گذاری می‌خواهد سرمایه‌گذاری کند، باید سود سرمایه خود را داشته باشد.