سیاست مدیریت شهری توسعه و ترویج ورزش است
سیاست مدیریت شهری توسعه و ترویج ورزش است
شهردار تبریز گفت: پیشنهاداتی در حوزه ورزش در هفته آینده به مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور ارائه خواهیم کرد.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار شهردار تبریز امشب در آیین اختتامیه المپیاد ورزشی آتش نشانان کشور اظهار کرد: سیاست مدیریت شهری تبریز توسعه و ترویج ورزش است. زیرا ورزش کم هزینه ترین راه گسترش سلامت در بین اقشار مختلف جامعه من جمله کارگران و کارمندان است.

وی گفت: ورزش تنها موضوعی است که با صرف کمترین هزینه می‌تواند باعث ارتقا سلامت و رفاه بیشتر شهروندان در تمام رده های سنی ایجاد کند.

شهردار تبریزخاطر نشان کرد : مجموعه  آتش‌نشانی تبریز و شاغلان این حوزه، مثل همیشه پیشروان تمام آیتم‌های شرافت و شجاعت جامعه هستند که در تمام اتفاقات و عرصه‌های مختلف برای تامین آسایش مردم از جان گذشتگی و ایثارگری می‌کنند.

وی افزود: تمام موفقیت ها و رویدادهای شهر تبریز را مرهون وفاق و همدلی تمام مسئولان استانی و شهری می‌دانیم.

هوشیار تصریح کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب مسئولان خادم و نوکر مردم هستند و مخلص کلام نیز این است که ما همه در خدمت همه مردم باشیم.

هوشیار در پایان افزود: پیشنهاداتی در حوزه ورزش در هفته آینده به مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور ارائه خواهیم کرد.

گفتنی است به مناسبت هفته وحدت غیر از خرید و افزایش ۱۵۶ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز، ۱۱ پروژه‌ عمران و خدماتی شهرداری تبریز شامل: تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی، ایستگاه‌های ۱۵ و ۱۶ مترو، فرهنگسرای کودک منطقه ۲، ساختمان پلیس منطقه ۵، پارک رز منطقه ۹، خیابان استاد محمد عابدی منطقه ۹، پروژه اسد گؤلی، ستاد فرماندهی کل آتش‌نشانی، چند پروژه آسفالت و بهسازی و پیاده‌رو سازی با هزینه ۸۵۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.