فعالیت شبانه روزی و برنامه ریزی شده شهردار تبریز رضایت بخش است
فعالیت شبانه روزی و برنامه ریزی شده شهردار تبریز رضایت بخش است
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز گفت: فعالیت های شبانه روزی و برنامه ریزی شده از سوی شهردار تبریز موجب رضایتمندی مردم در بسیاری از جوانب شده است.

غلامرضا احمدی در گفتگو با بیداری آذربایجان با اظهار این نکته که ۴ ماه برای ارزیابی عملکرد شهردار با در نظر گرفتن مشکلات عدیده و ابعاد مختلف کافی نیست، بیان کرد: ارزیابی کلی عملکرد شهردار تبریز در مدت کوتاه و در حال حاضر صحیح نیست و باید فرصت داد تا نتایج تصمیمات و اقدامات برنامه ریزی شده نمایان شود ولی در مقطع کنونی، مهم ترین کار حمایت با تمام توان است.

وی ادامه داد: همه ی ما شاهد تلاش های جناب هوشیار هستیم که برای امور شهر کم نمی گذارند. چیزی که اکنون مشهود است اهتمام به اتمام پروژه های نیمه تمام نظیر ارتش، فروزنده و رسالت است که نیمه تمام بودن آنها موجب نارضایتی مردم شده بود. برای پروژه های ساختاری می بایست زمان بدهیم تا نتایج آنها نمایان شود.

احمدی ادامه داد: در راستای خدمات محله ای برخی برنامه های مسجدمحور برنامه ریزی شده تا مشارکت مردم را داشته باشیم  و این فعالیت های مغتنم آغاز شده، همچنین در بخش های ساختاری شاهد بهبود روند فعالیت ناوگان های حمل و نقل عمومی نظیر خط ۲ مترو خواهیم بود و لازمه ی آن فرصت دادن برای انجام فعالیت های برنامه ریزی شده است.

وی در پایان افزود: ارزیابی یک فرآیند علمی است و اعتقاد بنده بر این است که نمی توان برپایه شاخص های کمی عملکرد شهردار را مطرح کرد و نمره ی خاصی بر آن قائل شد، در عین حال شاهد فعالیت های شبانه روزی شهردار هستیم که رضایت بخش است.