توقف دوباره تراکتور در تبریز / ۴ بازی ۲ امتیاز، سلام قعر جدول
توقف دوباره تراکتور در تبریز / ۴ بازی ۲ امتیاز، سلام قعر جدول
تیم فوتبال تراکتور هفته چهارم لیگ برتر را نیز بدون برد سپری کرد.

بیداری آذربایجان – سجادقربانی : تیم فوتبال تراکتور در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان تیم هوادار تهران بود که باز هم نتوانست طعم پیروزی را بچشد و مقابل مهمان خود با تساوی بدون گل متوقف شد.

در این دیدار که پرشورها با حضور حداکثری بیش از ۳۰ هزار نفر، برای تیم خود سنگ تمام گذاشتند، این شاگردان بردیف بودند که دور از انتظار ظاهر شدند و نتوانستند همچون هفته های گذشته تیمی خطرناک نشان داده و به اولین پیروزی خود در لیگ دست یابند.

تراکتور با ترکیب اخباری، رزاق پور، محمدی، صفاهادی، گوستاوو، قادری، آلوز، آریاکیا، هاشم زاده، عباس زاده و حسینی وارد زمین شد و در ادامه کیانی، آقاجانپور و قنبری به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمدند اما نتوانستند به کمک تیم بی انرژی تراکتور برسند.

از حواشی این دیدار میتوان به حضور حداکثری هواداران تراکتور که بیس از ۳۰ هزار نفر بودند و تشویق بی امان ساکت الهامی مربی سابق این تیم اشاره کرد که باعث احساساتی شدن این مربی ترک زبان شد.

از دیگر حواشی این دیدار نیز حضور تعداد زیادی جیمی جامپ در طول بازی بود که با وساطت بازیکنان تراکتور یک به یک به سکو منتقل میشدند.

شایان ذکر است که نتیجه ضعیف تراکتور در این دیدار موجب التهاب شدید در سکوها شد که از جمله آنها میتوان به شعارهای هواداران علیه برخی بازیکنان بی تفاوت به ارزش بالای این تیم اشاره کرد.

تراکتور با تک امتیاز این دیدار و در مجموع دو امتیاز از ۴ بازی در رده پانزدهم جدول قرار گرفت.