کاوه رضایی تراکتوری می شود…؟!
کاوه رضایی تراکتوری می شود…؟!
مسئولان باشگاه تراکتور که نتوانستند در فصل نقل و انتقالات آنطور که باید انتظارات هواداران را براورده کنند، حالا میتوانند با جذب یک مهاجم درجه یک خارجی یا داخلی همچون کاوه رضایی دل پرشورها را بدست بیاورند و تیم تراکتور را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی کنند.

بیداری آذربایجان – سجادقربانی : مسئولان باشگاه تراکتور که نتوانستند در فصل نقل و انتقالات آنطور که باید انتظارات هواداران را براورده کنند، حالا میتوانند با جذب یک مهاجم درجه یک خارجی یا داخلی همچون کاوه رضایی که به دلیل مشکلات فسخ قرارداد مطهری با تراکتور، بدون تیم ماند، دل پرشورها را بدست بیاورند و تیم تراکتور را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی کنند.

بر این اساس، کاوه رضایی که به دلیل عدم فسخ قرارداد به موقع ارسلان مطهری با استقلال نتوانست به این تیم برود، بعد از پایان نقل و انتقالات تابستانی بدون تیم ماند تا حالا تیم های تراکتور، سپاهان و پیروزی در صدد جذب این بازیکن باشند.

حالا این بازیکن بیشتر از هر مهاجم داخلی یا خارجی دیگری بیشتر از اینکه مورد توجه مسئولان باشگاه تراکتور قرار گیرد، در تیررس هواداران پرشور تراکتور و رسانه های مجازی قرار گرفته و حالا پرشورها مجدانه از باشگاه میخواهند تا این بازیکن را حتما جذب کنند تا دوباره روابط حسنه ای بین هواداران و باشگاه شکل بگیرد.