تراکتور، فولاد / جنگ شمالغرب و جنوب غرب
تراکتور، فولاد / جنگ شمالغرب و جنوب غرب
شاگردان قربان بردیف در حالی در بازی فردا (جمعه)مهمان تیم قدرتمند فولاد تحت هدایت جواد نکونام هستند که در هفته اول لیگ در سیرجان 2 به یک مغلوب شاگردان قلعه نویی شدند و در هفته دوم در تبریز مقابل ذوب آهن با تساوی یک یک متوقف شدند تا با یک امتیاز از دو بازی در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار بگیرند.

بیداری آذربایجان – سجادقربانی:  دو تیم فوتبال تراکتور و فولاد در حالی در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران  روز جمعه (فردا) در اهواز به مصاف هم خواهند رفت که هر دو تیم در دو بازی گذشته خود نتایج خوبی کسب نکرده اند و در اندیشه کسب اولین برد خود هستند.

شاگردان قربان بردیف در حالی در بازی فردا مهمان تیم قدرتمند فولاد تحت هدایت جواد نکونام هستند که در هفته اول لیگ در سیرجان ۲ به یک مغلوب شاگردان قلعه نویی شدند و در هفته دوم در تبریز مقابل ذوب آهن با تساوی یک یک متوقف شدند تا با یک امتیاز از دو بازی در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار بگیرند.

در مقابل شاگردان نکونام که با جذب بازیکنان مطرحی همچون اشکان دژاگه و وریا غفوری با ۲ امتیاز از دو مساوی در هفته های آغازین همچون تراکتور لیگ را با نتایج ضعیف آغاز کرده اند و در رده دوازدهم جدول، یک رده بالاتر از تراکتور قرار دارند.

تیم تحت هدایت قربان بردیف که در طی چند روز گذشته با جذب حسینی و حق وردی در خط دفاع به خوبی تقویت شد، به دلیل عدم جذب مهاجم نوک در کنار عباس زاده گلزن، مورد انتقاد شدید پرشورها قرار گرفته و این طولانی شدن پروسه جذب مهاجم توسط مدیران باشگاه، این مسئولان را مورد هجمه رسانه های بومی و صفحات طرفداری مجازی قرار داده است.

این دیدار فردا ساعت ۲۱٫۳۰ در اهواز به میزبانی فولاد برگزار خواهد شد.