عصبانیت مهدی کیانی از خوشحالی بازیکنان پس از گل مساوی!
عصبانیت مهدی کیانی از خوشحالی بازیکنان پس از گل مساوی!
تیم فوتبال تراکتور در هفته دوم مقابل مهمان خود با تساوی یک یک متوقف شد.

بیداری آذربایجان – سجادقربانی : تیم فوتبال تراکتور در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان تیم ذوب آهن بود که با گل ثانیه های پایانی رضا اسدی از شکست یک بر صفر فرار کرد تا هنوز طعم برد را نچشیده باشد.

در این دیدار که از ساعت ۱۸٫۳۰ در استادیوم شهید سلیمانی تبریز برگزار شدT تراکتور با ترکیب اخباری، محمدی، اقاجانپور، قادری، ریکاردو الوز، اسدی، دانایی، رزاق پور، واسعی، گوستاوو و عباس زاده وارد میدان شد و در ادامه بازی کیانی، آریاکیا و هاشمی نژاد به عنوان یار تعویضی وارد میدان شدند و نقش بسزایی در کسب نتیجه مساوی و فرار از باخت خانگی تراکتور داشتند.

شایان ذکر است این بازی در حالی برگزار شد که طبق شنیده ها مجوز ورود ۳ هزار نفر تماشاگر به ورزشگاه وجود داشت اما برخی ناهماهنگی ها باعث برگزاری این دیدار بدون حضور تماشاگران شد.

تراکتور با این مساوی خانگی و یک امتیاز در رده های پایینی جدول قرار گرفت تا همچنان با روزهای خوب خود فاصله داشته باشد.

گفتنی است مهدی کیانی کاپیتان تیم که در نیمه دوم وارد زمین شد و در بهبود عملکرد تیم در این بازی نقش خاصی داشت، در انتهای بازی به شدت از خوشحالی بازیکنان بابت گل مساوی در بازی خانگی به شدت شاکی بود و خطاب به بازیکنان از ابهت بالای تیم تراکتور با داد و بیداد گفت و به نحوه عملکرد بازیکنان اعتراض کرد.
از حواشی این دیدار میتوان به تجلیل از کاظم شهریاری و اسماعیل قلیچ خانی در ابتدای بازی، منفجر شدن درب شیشه ای جایگاه خبرنگاران بر اثر تندباد و آتش سوزی در پشت سکوهای استادیوم اشاره کرد.