تراکتور بردیف وارد می شود/ تیم مورد انتظار پرشورها
تراکتور بردیف وارد می شود/ تیم مورد انتظار پرشورها
تراکتور که فصل کاملا ناموفقی را در سال گذشته به اتمام رساند، امسال با هدایت سرمربی روس و سرشناس خود که یکی از با دانش ترین و پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال روسیه و ترکمنستان (قربان بردیف) به عنوان مسئول فنی باشگاه به توافق رسید و آنطور که پیداست بردیف با توجه به رفاقت با زنوزی و میانه خوبی که با سردار آزمون داشت، تبریز را برای ادامه فوتبال و دوران مربیگری خود انتخاب کرده

اویاقلیق – سجاد قربانی : تیم فوتبال تراکتور که تحت مالکیت زنوزی در چند فصل اخیر به جز یک قهرمانی در جام حذفی با هدایت ساکت الهامی دیگر نتوانسته بود آنطور که باید دل هواداران خود را شاد کند و فصل گذشته نیز مورد انتقاد شدید رسانه ها و صفحات طرفداری مجازی و طرفداران قرار گرفته بود، حالا قرار است با سرمربی روس خود قربان بردیف و با یک شاکله جدید و بازیکنان به مراتب بهتر و در حضور پرشورها به صحنه بازگشته و روزهای خوب گذشته را تکرار کند.

تراکتور که فصل کاملا ناموفقی را در سال گذشته به اتمام رساند، امسال با هدایت سرمربی روس و سرشناس خود که یکی از با دانش ترین و پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال روسیه و ترکمنستان (قربان بردیف) به عنوان مسئول فنی باشگاه به توافق رسید و آنطور که پیداست بردیف با توجه به رفاقت با زنوزی و میانه خوبی که با سردار آزمون داشت، تبریز را برای ادامه فوتبال و دوران مربیگری خود انتخاب کرده و قرار است بعد از مدت ها تمام امور فنی باشگاه از تیم های پایه تا بزرگسالان بدون دخالت شخص یا مسئول خاصی بر عهده این مربی روس باشد.

برای فصل آینده که قرار است ۴ روز بعد با بازی گل گهر برای تراکتور آغاز شود بازیکنان سرشناسی همچون پیمان بابایی، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، رضا دهقانی، محمد قادری و علی دشتی از این تیم جدا شدند و در مقابل این تیم موفق شد خرید های خوبی را انجام دهد که از جمله آنها گوستاوو وینگر برزیلی، ریکاردو آلوز هافبک پرتغالی و صفا هادی عراقی بودند که توانستند بار انتقادات رسانه ها و طرفداران را تا حد زیادی کاهش دهند.

از بین بازیکنان ایرانی که جذب تراکتور شدند میتوان به پوریا آریاکیا، سجاد دانایی، رضا کاخ ساز، محمدرضا عباسی، مهدی هاشم زاده، رضا یزدان دوست، حجت حق وردی، مرتضی خراسانی، آریا برزگر و مهم ترین آنها رضا اسدی هافبک دفاعی سابق و محبوب این تیم اشاره کرد.

اما از بین این بازیکنان ظاهرا بعد از اردوی ترکیه و ارزیابی که کادر فنی تراکتور انجام داده است، قرار است بازیکنانی همچون حق وردی، خراسانی و شاهین ثاقبی همچون محمدرضا خانزاده و عبدالله حسینی از این تیم جدا شوند تا جا برای جذب بازیکنان درجه یک و بهتری باز شود.

حالا و با توجه به خرید های تازه تراکتور و برخی نواقصات در پست دفاع و حمله انتظار می رود تراکتور با جذب یک مدافع و یک مهاجم درجه یک خارجی رضایت کامل هواداران پرشور خود را به دست آورند تا این تیم به طور کامل خود را به عنوان مدعی درجه یک قهرمانی معرفی کند.

تراکتوری که تحت هدایت قربان بردیف پرافتخار می تواند زنگ خطر را به طور جدی در فوتبال دو قطبی ایران به صدا در بیاورد و بعد از مدت ها جام قهرمانی را از تهران و از چنگ سرخابی های دردانه دولت در آورده و برای اولین بار وارد تبریز کند.

حال باید دید تراکتور مدل روسی زنوزی فصل آینده را شنبه هفته آینده در مقابل گل گهر سیرجان چطور آغاز خواهد کرد. فصلی که پرشورها بی صبرانه در انتظار آغاز آن و دیدن تراکتور مدل جدید هستند.