خواب سه ساله مسئولین استانی پروژه مسکن ملی باغمیشه را به کما برد!
خواب سه ساله مسئولین استانی پروژه مسکن ملی باغمیشه را به کما برد!
بعد از گذشت سه سال و دریافت دو قسط ۴۰ و ۵۰ میلیونی از متقاضیان، آزمایشگاه مکانیک خاک آذربایجان شرقی دستور توقف پروژه مسکن ملی باغمیشه تبریز به دلیل مشکلات خاک علارغم تایید اولیه از جانب همین آزمایشگاه را داده است.

بیداری آذربایجان: دقیقا سه سال پیش بود که در دوران ریاست جمهوری روحانی با وعده تحویل دو ساله مسکن، مردم از همه جا بی خبر و خوش بین به وعده های مسئولین اقدام به ثبت نام در طرح مسکن ملی پروژه باغمیشه تبریز کردند.

این پروژه ۶۰۰ واحدی که در شمال شرقی ترین نقطه باغمیشه قرار دارد امروز به کمای مطلق فرو رفته است.

پیگیری ها از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام که پیمانکار این پروژه بوده و همچنین راه و شهرسازی استان که متولی پروژه های

مسکن ملی تبریز می باشد نشان می دهد این پروژه دچار مشکلات عدیده ای گردیده است.

طبق گفته مسئولین بعد از گذشت سه سال و دریافت دو قسط ۴۰ و ۵۰ میلیونی از متقاضیان آزمایشگاه مکانیک خاک استان دستور توقف پروژه به دلیل مشکلات خاک علارغم تایید اولیه از جانب همین آزمایشگاه را داده است.

طی سفر اخیر یک ماه پیش ریاست جمهوری به تبریز، معاون وزیر راه و شهرسازی و نماینده طرح نهضت جهش تولید مسکن دستور حل و فصل سریع مشکلات و استارت دوباره پروژه را دادند اما با گذشت یک ماه از دستور فوق کوچکترین فعالیت و تحرکاتی در پروژه دیده نمی شود.

امید است شخص استاندار با ورود جدی و پیگیری موضوع به این وضعیت پروژه باغمیشه خاتمه داده و ۶۰۰ خانوار مستاجر تبریزی که هر کدام با هزار امید و آرزو به وعده های مسئولین اعتماد کردند را از بلاتکلیفی درآورد.

قابل ذکر است دیگر پروژه مسکن ملی در تبریز که در محله طالقانی جانمایی شده است با گذشت سه سال بدون کوچکترین پیشرفتی به وضعیت مشابه دچار شده که این امر کوتاهی و خواب مسئولین استانی به خصوص راه و شهرسازی استان را نشان می دهد.