در شرایطی که اعتراض ها نسبت به تداوم غیبت های بی حساب و کتاب و فراگیر "یونس ژائله"، رئیس اتاق بازرگانی تبریز در هفته های گذشته به اوج خود رسیده است، نشست هفتگی هیات نمایندگان این تشکل اقتصادی، دیروز نیز به دلیل عدم حضور آقای رئیس برگزار نشد.

به گزارش بیداری آذربایجان، نشست هفتگی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معدن و کشاورزی تبریز، روز گذشته و در شرایطی همچون هفته ای گذشته به دلیل عدم حضور یونس ژائله و تعدادی دیگر از اعضاء لغو شد که این نشست، اتفاقا با دعوت رسمی خود ژائله تدارک دیده شده بود.

این برای چندمین هفته طی یک ماه گذشته است که جلسات هیات رییسه اتاق تبریز برگزار نمی شود یا به دلیل غیبت رییس و تعدادی دیگر از اعضاء لغو می شود.

حواشی و بی مسوولیتی های یونس ژائله در قبال مسوولیت تفویضی اعضای اتاق بازرگانی تبریز در حالی همچنان ادامه دارد که به نظر می رسد تداوم این روند، رفته رفته پرده از شکاف و اختلافات موجود در بدنه هیات رییسه قدیمی ترین اتاق ایران برخواهد داشت.

گفتنی است بیداری آذربایجان پیش از این نیز مطالبی در خصوص برخی حواشی و سوء مدیریت های موجود در اتاق تبریز منتشر کرده و خواستار حساسیت و ورود نهادهای نظارتی نسبت به بلاتکلیفی و رکود فعالیت ها و برنامه های این اتاق شده بود.