تحول اساسی در شهر طی دو ماه اخیر
تحول اساسی در شهر طی دو ماه اخیر
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و همکاری مجموعه شهرداری تبریز شاهد اقدامات و تحولی اساسی در شهر هستیم که جا دارد از آقای هوشیار، شهردار تبریز قدردانی کنیم.

بیداری آذربایجان: سردار عابدین خرّم صبح  امروز در دیدار با شهردار، رییس شورای اسلامی تبریز و مدیران کل ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان در ساختمان عمارت ساعت اظهار کرد: هدف ما رضایتمندی مردم است و آماده هر گونه همکاری برای کسب رضایت مردم هستیم.

وی افزود: باسمنج یکی از محلات با اصالت تبریز است که با عدم توجه ما، هویت خود را از دست می‌دهد و نباید بحث هویتی باسمنج با الحاق آن به تبریز از بین رفته و مسائل و مشکلات روستاهای آنجا مغفول باقی بماند.

وی اضافه کرد: وزیر کشور راهکار اجتماعی نظرسنجی عمومی از مردم را برای حل مشکل باسمنج ارائه کرده است ولی ما نیز باید تاریخ و تحولات اجتماعی را در نظر بگیریم.

خرّم تأکید کرد: سرمایه‌گذاری شهری نظم و نسق خاصی ندارد و از آقای شهردار می‌خواهم با ساماندهی این بخش، زمینه جذب سرمایه‌ مضاعف برای توسعه تبریز را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: باید مصالح عمومی شهر و شهروندان مدنظر مدیران شهری و استانی باشد و در مورد هر آنچه که به شهر مربوط باشد، اختیار تام می‌دهیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی یادآور شد: مدیریت ما نباید همایشی و نمایشی باشد، چرا که مبنای قضاوت مردم خواهد بود.

وی افزود: بنده مصر به برگزاری این جلسه در هر دو ماه یکبار هستم و هر ۱۵ روز یکبار باید گزارشی از اقدامات انجام گرفته ارائه شود.

خرم عنوان کرد: باید موضوع ورزش همگانی پیگیری شود و هر مصوبه‌ای که به نفع شهر تصمیم‌گیری و مصوب  شده است، نباید به صورت رفت و برگشتی بین هیئت تطبیق و شورای شهر باشد.

وی ادامه داد: وقتی شورای شهر معتقد به تغییر و تحول سازمان ورزش در خصوص ورزش شهر تبریز است و در نگهداشت اماکن و زیرساخت‌های ورزشی تبریز به صورت مطلوب عمل کند، ضمن رعایت قوانین موجود از آقای فرماندار می‌خواهم این مسئله را طی نشستی مشترک حل و فصل کنیم.