روحانیون و مبلغان تنها به منبرها اکتفا نکنند
روحانیون و مبلغان تنها به منبرها اکتفا نکنند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر ضرورت حضور روحانیون و مبلغان در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: در این زمینه نباید تنها به منبرها اکتفا شود.

بیداری آذربایجان: حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم چهارشنبه شب در دیدار جمعی از مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی استان به مناسبت سالروز تاسیس این سازمان و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، بیانیه گام دوم انقلاب را منشور چهل ساله آینده انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی باید به مهندسی زیست بوم تبلیغ فرهنگی اسلامی اهتمام جدی داشته باشد.

وی تبیین درست بیانیه گام دوم انقلاب و قطع امید از دشمنان انقلاب را از دیگر اولویت های مهم سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت: انجام درست این مهم در این دوره می تواند نگاه جبهه ای و جهادی را جایگزین نگاه سازمانی کند.

آل هاشم با تاکید بر اینکه باید کار تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی اثرگذار بوده و تحول ایجاد کند، اظهار کرد: این نهاد انقلابی باید در مقابله با تبلیغات سوء بیگانگان و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای جامعه به ویژه جوانان در گذرگاههای حساس در خط مقدم جنگ نرم میدان دار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه بخش مهمی از رسالت روحانیت و حوزه های علمیه برعهده سازمان تبلیغات اسلامی است افزود: ارتباط با جامعه و اجرای رسالت تبلیغی حوزویان و عمق بخشی آن در جامعه باید به وسیله این سازمان باید صورت گیرد.

آل هاشم افزود: خوشبختانه فعالیت های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی نه تنها بسیار ارزنده و سودمند است بلکه باعث شده عموم مردم به ظرفیت های دیگر وحانیت بیشتر واقف شوند و اغلب مردم هم خواهان حضور روحانیت در حل مشکلات و معضلات اجتماعی هستند.

وی زمینه سازی برای یافتن نیروهای انقلابی و تشکیل تشکلهای انقلابی، سیاستگذاری، انجام مطالعات راهبردی، حمایت از پژوهشگران متعهد و نظارت بر فعالیت آنها، تلاش برای احیای تاریخ تشیع با تاکید بر وحدت همه مذاهب اسلامی و حراست آن را از وظایف مهم و ارزشمند تبلیغات اسلامی ذکر کرد.