فعالیت ۱۰ مسجد شبانه‌روزی می‌شود
فعالیت ۱۰ مسجد شبانه‌روزی می‌شود
شهردار تبریز از فعالیت شبانه‌روزی ۱۰ مسجد در سطح شهر خبر داد و گفت: برنامه ما مسجدمحوری است که مقرر کرده‌ایم حوزه‌های بسیج و مساجد را فعال کنیم و خدمات شهرداری را از طریق مساجد انجام داده و پیشنهادات خود را از این طریق پیش ببریم.

بیداری اذربایجان: یعقوب هوشیار عصر امروز در دیدار با خانواده‌ شهدا، ائمه جماعات و فرماندهان بسیج نواحی منطقه ۱ تبریز گفت: امیدوارم در آینده نزدیک شاهد کاهش مشکلات شهر در سایه برگزاری چنین جلساتی باشیم.

وی افزود: مهم‌ترین هدف ما از این جلسات، تعامل بین افراد و مدیران و مساجد است.

وی همچنین یادآور شد: برنامه ما مسجدمحوری است که مقرر کرده‌ایم حوزه‌های بسیج و مساجد را فعال کنیم و خدمات شهرداری را از طریق مساجد انجام داده و پیشنهادات خود را از این طریق پیش ببریم.

شهردار تبریز همچنین تصریح کرد: سال آینده بودجه‌بندی شهرداری بر اساس ناحیه محوری است. تبریز را به ۳۵ ناحیه تقسیم کرده‌ایم و حتی بودجه‌ای اختصاصی برای پروژه‌های نقطه‌ای تعیین می‌کنیم.

وی بیان کرد: ما منتظر فرا رسیدن سال بعد نبودیم و خدمات خود را افزایش دادیم و تولید آسفالت را به پنج برابر رساندیم.

هوشیار افزود: حتی برای پروژه‌های نیمه‌تمام که سال‌های سال باقی مانده بود، روزشمار نصب کردیم تا در اسرع وقت به اتمام برسد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: هر هفته هم بنده و هم شهرداران مناطق میهمان خانواده‌های شهدا هستیم. این دیدارها بیشتر برای خاطر خودمان است که برای خدمت صادقانه به مردم نیاز به دعای خیر آنها داریم. خانواده‌های شهدا ولی‌نعمت ما هستند.

شهردار تبریز مطرح کرد: موضوع فعالیت مساجد شبانه‌روزی را پیگیری می‌کنیم و حداقل ۱۰ مسجد به عنوان مساجد شبانه‌روزی انتخاب می‌شود.

وی در ادامه خطاب به حاضران این جلسه گفت: شما پیشران و بزرگان این جامعه هستید و باید به موضوعات منتقد باشید چراکه مطالبه‌گری شما بهتر از غرض‌ورزی مغرضان است.