بازدید تولیدکننده های آذربایجان‌شرقی از نمایشگاه نساجی استانبول
بازدید تولیدکننده های آذربایجان‌شرقی از نمایشگاه نساجی استانبول
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: مدیران ۴۵ واحد تولیدی استان در قالب تور نمایشگاهی از نمایشگاه بین المللی ماشین آلات نساجی استانبول ترکیه دیدن می‌کنند.

بیداری آذربایجان: سید مرتضی نیرومند اسکویی روز سه شنبه در دیدار با رئیس انجمن صنایع همگن نساجی آذربایجان شرقی افزود: این تور نمایشگاهی در راستای تعامل و هم افزایی صنایع دانش بنیان فعال ایران و ترکیه برگزار می شود.

وی گفت: با توجه به اینکه بیش از یکهزار شرکت تولیدکننده نساجی جدیدترین دستاوردها و محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه می‌دهند از این رو این نمایشگاه فرصت مناسبی برای شناسایی با فناوری های جدید دنیا و انتقال این فناوری ها به واحدهای صنعتی استان است.

نیرومند اسکویی افزود: این تور صنعتی فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و هم افزایی برای توسعه شرکت های دانش بنیان صنایع همگن نساجی و پوشاک آذربایجان شرقی خواهد بود.

وی گفت: نمایشگاه ITM استانبول در زمینه‌ نخ، الیاف، انواع ماشین‌های ریسندگی و بافندگی و تمامی تجهیزات، امکانات و مواد اولیه این صنعت، فعالیت داشته و محصولات و فناوری‌های روز دنیا را به‌ تمامی بازدیدکنندگان خود ارائه می‌کند.

نیرومند اسکویی با اشاره به حمایت مالی شرکت شهرک های صنعتی استان اظهار داشت: طبق برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های گرفته شده از سوی این شرکت، ۴۵ واحد تولیدی از این نمایشگاه که ۲۴ تا ۲۸ خرداد برگزار می شود دیدن خواهند کرد و با صدها تولیدکننده و سرمایه‌گذار در مورد ارتباطات بین‌المللی، توسعه‌ کسب‌ و کار و همچنین بهره‌گیری از مزایای بروزترین فناوری‌های روز دنیا در صنعت این رویداد استفاده خواهند کرد.