دریافت حقوق از شهرداری بدون حضور!
دریافت حقوق از شهرداری بدون حضور!
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر بر ضرورت نظم انضباط اداری در شهرداری تاکید کرد و گفت: متاسفانه افرادی در شهرداری هستند که با استفاده از وضعیت نامناسب شهرداری بدون حضور در این محل حقوق می‌گیرند.

بیداری آذربایجان: علی فاضلی صبح امروز در جلسه معارفه شهردار اهر بر ضرورت نظم و انضباط اداری در شهرداری تاکید و اظهار کرد: متاسفانه افرادی در شهرداری هستند که  با استفاده از وضعیت نامناسب شهرداری بدون حضور در این محل حقوق می‌گیرند.

وی بر ضرورت وحدت و همدلی در پیشبرد امور شهری و ارائه خدمت‌رسانی به شهر تاکید کرد و افزود: انتظار داریم شورای شهر با وحدت و ارائه طریق به شهردار جدید کمک کنند.

فاضلی گفت: متاسفانه  اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار قبلی عملکرد قابل قبولی نداشتند و با عدم همکاری و تفویض اختیار و ایجاد اختلاف، زمینه استعفای شهردار قبلی را فراهم کردند.

 این مقام مسوول با تاکید بر سرلوحه قرار دادن وحدت برای اعضای شورای شهر یادآور شد: محمدباقر خانی آخرین  شهرداری است که منتخب خود شوراست و اگر همکاری و همراهی لازم صورت نگیرد و خللی در امور شهری فراهم شود به عنوان مدعی‌العموم به جهت نارضایتی مردم از شورای شهر خواستار انحلال شورای شهر خواهم شد.

وی بر ضرورت روان‌سازی امور اداری و شهری در جهت کاهش مراجعات مردمی و تسریع در خدمات رسانی تاکید و تصریح کرد: متاسفانه کم‌کاری و عدم حضور در محل کار در شهرداری محسوس بوده و این امر خلاف قانون محسوب می‌شود و با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.

 وی در پایان اعلام کرد دستگاه قضایی در حوزه‌های مرتبط از جمله سد معبر، ساخت و سازهای غیرمجاز و رفع معارض و مواردی که در جهت رفاه حال شهروندان باشد در کنار شهرداری و شورای شهر خواهد بود.