ضرورت الگوسازی مدیریتی با تکیه بر سیره باکری و سلیمانی در مدیریت کشور
ضرورت الگوسازی مدیریتی با تکیه بر سیره باکری و سلیمانی در مدیریت کشور
نماینده ولی فقیه بر ضرورت الگوسازی مدیریتی از شیوه و سیره اخلاقی و مدیریت جهادی شهیدان باکری و سلیمانی، در حوزه مدیریت شهری و کشور تاکید کرد.

بیداری آذربایجان: حجت الاسلام دکتر آل هاشم، در آئین اختتامیه همایش جلوه های جهادی در مدیریت شهری با اعلام این مطلب افزود: پیشگامی و در صف مقدم بودن ویژگی بارز و رمز موفقیت های شهید باکری بود و حاج قاسم سلیمانی هم همانند شهید باکری، با تدبیر و شجاعتی که داشت، جبهه مقاومت را به درستی و با موفقیت رهبری کرد.

امام جمعه تبریز افزود: شهید باکری، سیدالشهدا دوران دفاع مقدس و شهید سلیمانی، سید الشهدا جبهه مقاومت بود.

دکتر آل هاشم با اشاره به سیره اخلاقی و عنلی شهیدان باکری و سلیمانی تصریح کرد: حاج قاسم و آقا مهدی بزرگ ترین نقطه قوتشان، فرماندهی بر دل ها، نفوذ کلام و شهید پروری بود و در کنار این خصوصیات، شجاعت، نترسی، مدیریت جهادی، مبارزه با نفس، دشمن شناسی و مقابله، هدفمندی، هوشمندی، آینده نگری، همه جانبه گرایی، استمرار در برنامه ریزی و کار را به عنوان الگو ها و شاخص های یک مدیر انقلابی تبیین و جاودانه کردند.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد نتایج و دستاوردهای برگزاری این همایش، در نهادینه شدن الگوها و روش های مدیریت جهادی و انقلابی در تمامی حوزه های مدیریت اجرایی موثر واقع شود.