یکسال است تشکیل جلسه می‌دهند تا عامل حادثه را پیدا کنند!
یکسال است تشکیل جلسه می‌دهند تا عامل حادثه را پیدا کنند!
رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت، ارزیابی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تا زمانیکه سازمان حمل و نقل ریلی تشکیل نیافته انحلال شرکت بهره‌برداری موضوعیت ندارد.

به گزارش بیداری آذربایجان، روح‌الله دهقان‌نژاد روز روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت در هفتادویکمین جلسه علنی اظهار کرد: حرف ما در خصوص شرکت بهره‌برداری این بود که انحلال به شرطی که سازمان قطار شهری تشکیل یابد صورت گیرد، خودسرانه رفتند و شرکت بهره‌برداری را انحلال کردند و با مترو ادغام کردند.

وی افزود: به شهردار تذکر دادم مشخص است تمام مطالبی که اینجا صحبت کرده‌ایم را آقای یوسفی به شهردار انتقال نداده‌اند.

رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: از این می‌ترسیدم که آنها اعمال نفوذ کنند و حکم صادر شود، آقای شهردار این حکم صادر شد، تبریک عرض می‌کنم.

دهقان‌نژاد در ادامه سخنان خود ابراز کرد: تا زمانیکه سازمان حمل و نقل ریلی تشکیل نیافته انحلال شرکت بهره‌برداری موضوعیت ندارد.

رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود افزود: یکسال است تشکیل جلسه می‌دهند تا عامل حادثه را پیدا کنند.

گفتنی است، به دنبال تذکر رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و ارزیابی، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص مصوبه تشکیل سازمان حمل و نقل ریلی اصرار بر مصوبه کردند.

انتهای پیام/