شاگردان ساغلام شانس آوردند!
شاگردان ساغلام شانس آوردند!
تراکتوری‌ها درحالی در خانه ذوب‌آهن به تساوی بدون گل دست یافتند که دقایق آخر این دیدار با مردود اعلام شدن گل تیم اصفهانی جنجالی شد.

شامگاه روز (شنبه) تیم تراکتور در دیداری از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف میزبانش ذوب‌آهن رفت که جدال دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی بدون گل انجامید.

به گزارش بیداری آذربایجان، نیمه اول این دیدار با بازی شناور شاگردان ساغلام آغاز شد و سرخ‌پوشان تراکتور مالک توپ و میدان بودند اما با نزدیک شدن به دقایق پایانی این ذوب‌آهن بود که ابتکار عمل را در دست گرفت.

در این نیمه دروازه‌ها به ندرت تهدید شد و مهمترین موقعیت بازی ضربه ایستگاهی سجاد آشوری بود که به با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

اما در نیمه دوم بازی جذاب‌تر از نیمه اول بود و دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی به دست آوردند. بهترین فرصت تراکتوری‌ها در این نیمه ضربه سر محمد عباس‌زاده بود که فرعباسی روی خط دروازه توپ را در اختیار گرفت.

در سمت دیگر، میزبان با ورود باقرپسند و خدابنده‌لو به میدان فرصت‌هایی روی دروازه تراکتور ایجاد کرد و در دقایق آخر بازی به دنبال زدن گل برتری بود و به این مهم نیز رسید اما با تصمیم بحث‌برانگیز داور این گل مردود اعلام شد.

در دقیقه ۹۰ شوت استثنایی مسعود ابراهیم‌زاده کاپیتان تبریزی تیم ذوب‌آهن به زیبایی به تور دروازه تراکتور نشست و درحالی که داور ابتدا اعلام گل کرده بود اما در ادامه نظر خود را تغییر داده و آن را رد کرد تا دقایق آخر به جنجال کشیده شود.

درنهایت پس از چند دقیقه وقفه و شروع دوباره کار، جدال دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت و امتیازات به صورت مساوی تقسیم شود.

با این نتیجه، تراکتور در شبی که بازی خوبی هم به نمایش گذاشته بود، یک امتیاز از فولادشهر به غنیمت برد تا با ۲۵ امتیاز یک گام . ذوب‌آهن اما با تساوی در این دیدار خانگی ۳۳ امتیازی شد و با دو رده سقوط در رده یازدهم قرار گرفت.

گروه داوری: داور وسط: امیرسامان سلطانی – محمد عطایی و مرتضی یوسف‌شهریاری – داور چهارم: میثم حیدری

اخطار: هادی محمدی، ابوالفضل رزاق‌پور و تیاگو فریرا از تراکتور

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، مسعود ابراهیم زاده، حسین شنانی (۶۰ – محمد خدابنده‌لو)، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، سجاد دانایی (۷۶- امیرحسین صادقی)، سینا اسد بیگی و سجاد آشوری، رضا خالقی‌فر (۶۰- سعید باقرپسند).
سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، تیاگو فریرا، هادی محمدی، آرش قادری، محمد آقاجانپور، مهدی کیانی (۸۱- نادر محمدی)، سامان نریمان جهان (۵۶- محمد قادری)، شاهین ثاقبی (۶۹- علی نجفی)، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده (۶۹- سعید واسعی).
سرمربی: ساغلام

انتهای پیام/