‍ اوضاع قمر در عقرب برق در کلان شهر تبریز !
‍ اوضاع قمر در عقرب برق در کلان شهر تبریز !
در آستانه ی سال نو که معمولا دستگاه های خدماتی تلاش مضاعفی برای سر‌و سامان دادن به حوزه های میدانی مدیریت های خود نشان می دهند ، اما با این حال اوضاع خدماتی شرکت برق کلان شهر تبریز حتی در این ایام کما فی السابق به غایت نا بسامان است !

بیداری آذربایجان: از بی توجهی به جابجا کردن تاسیسات و حتی تیرهای برق جا مانده در مسیر معابر گرفته تا وضعیت نا هنجار روشنایی معابر کوچه و خیابان ها همگی حاکی از بی توجهی محسوس و مشهود مدیریت شرکت برق منطقه نسبت به انجام وظایف سازمانی است !

تصاویر ویدیویی پیوستی که نابسامانی آشکار روشنایی خیابان راه آهن ( ساعت ۶/۵ عصر ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ) را نشان می دهد تنها مشتی از خروار است که نمونه های زیاد آن در گوشه و خیابان های شهر قابل مشاهده می باشد !

گفتنی است علیرغم اوضاع قمر در عقرب غیر قابل کتمان مدیریت شرکت برق ، این دستگاه در ارزیابی جشنواره رجایی عنوان دستگاه برتر‌ را توسط مدیریت ارشد استان در سال گذشته کسب نموده و شهروندان را دنبال یافتن پرتقال فروش آواره عالم کرده است !

راستی اگر در بالا سر این گونه دستگاه های اجرایی یک نهاد نیم بندی مانند شورای شهر یا روستا ولو در سطح ، دورقوز آباد ، قرار‌داشت مدیریت های آنها با چنین عملکردهایی چند صباح می توانستند از خطر استیضاح و برکناری جان سالم به در ببرند؟!

یعنی لابد دستگاه های بالا دست دولتی نه تنها به اندازه ی شوراهای نیم بند با توصیفی که ذکر شد از چنین مدیریت های بی مبالات پایین دست ککشان هم نمی گزد بلکه وقتی پایش می افتد لوح تقدیر و نشان برتری هم بر گردنشان می اندازند !