تداوم فعالیت کارگران شرکت موتوژن
تداوم فعالیت کارگران شرکت موتوژن
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از حساسیت رسانه ها در پیگیری مسائل معیشتی و صنفی کارگران ، از تداوم فعالیت کارگران طرف قرارداد با پیمانکار شرکت موتوژن خبر داد.

بیداری آذربایجان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، صابر پرنیان گفت : درخواست های صنفی کارگران در حیطه اختیارات قانونی از طریق مسئولین شرکت موتوژن و اداره کل کار، رفاه وامور اجتماعی استان تا حل کامل مساله پیگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه هیچگونه اخراجی برای کارگران درنظرگرفته نشده ، افزود : با توجه به اتمام مدت قرارداد کارگران در آخربهمن ماه و عدم امکان همکاری پیمانکار با کارگران ، تمامی کارگران طرف قرارداد درهمین مجموعه با پیمانکارجدید و شرایط بهتر به کارخود ادامه خواهند داد.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی ادامه داد: قدردان حساسیت رسانه ها در پیگیری مسائل صنفی و معیشتی کارگران هستیم و با تمهیدات پیش بینی شده مسئولین ، کارگران و خانواده های معزز ایشان ، هیچگونه نگرانی نداشته باشند و کارگران مجددا در محل کار خود حاضر خواهند شد و هیچ مانعی برای حضورشان وجود ندارد.

وی از پیگیری جدی مسائل صنفی کارگران از طریق قانون خبر داد و تصریح کرد: شرکت موتوژن به عنوان یک شرکت پرافتخاروریشه دار همواره موجب افتخار آذربایجان بوده و این جایگاه مرهون زحمات کارگران ، مهندسین و تکنیسین های مجموعه بوده است.

پرنیان گفت : مجموعه صمت استان به عنوان خادمین صنعتگران ، تولیدکنندگان و کارگران ، قطعا درحمایت ازتولید و ارتقای بیش ازپیش این مجموعه پرافتخار، عظیم و بی نظیر درکشور، مسائل واحد صنعتی یاد شده را پیگیری خواهدکرد.

وی با اشاره به اینکه درکنارتولید،کارگران و متخصصین این مجموعه هستیم، افزود : کارگران عزیز باهوشیاری اجازه نخواهند داد در شرایط حساس جامعه به روند تولیددراین کارخانه آسیب وارد شود و باهمکاری هم مشکلات تولید در این مجموعه و مسائل صنفی این واحدصنعتی را پیگیری خواهیم کرد.

رئیس سازمان صمت استان ، ادامه داد : کارگران عزیزضمن حضور درمحل کار خود بیش از گذشته در راستای تحقق شعار امسال ” تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ” تلاش خواهند کرد و این مجموعه به همت کارگران ، مهندسین و مدیران خود به راه عزتمندشان در جهت اعتلای صنعت آذربایجان و ایران ادامه خواهد داد.