بسیج تیم رسانه ای مدافعان شهردار برای قهرمان سازی از رنجبر!
بسیج تیم رسانه ای مدافعان شهردار برای قهرمان سازی از رنجبر!
همزمان با اوج گیری انتقادها و فشارها بر شهردار تبریز که با طرح سوالات و تذکرهای مکرر اعضای شورای شهر تشدید شده است، برخی تلاش ها برای مدیریت و کنترل فضای مجازی و رسانه ای توسط مدافعان عباس رنجبر نیز آغاز شده است.

بیداری آذربایجان: خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد که به موازات تحرکات روزهای اخیر در فضای مدیریت شهری و اعلام رسمی حکیمه غفوری از عدم اقناع از پاسخ های شهردار، طی ۲۴ ساعت گذشته برخی اعضای مدافع و حامی عباس رنجبر، با تشکیل جلسه ای فوری در محفلی خاص و شناخته شده و فراخوان تعدادی از فعالان فضای مجازی، از آنان خواسته اند تا با تولید و انتشار محتواهای حمایتی در فضای مجازی، اقدام به حمایت و قهرمان سازی و و تلطیف فضای فعلی که برعلیه عباس رنجبر شده است بزنند!

این تحرکات مشکوک درحالی طراحی و هدایت می شود که راهبران چنین سناریویی، باید به این سوال پاسخ دهند که تبلیغ و قهرمان سازی از شهردار تبریز که طی ۴ ماه گذشته هیچ عملکرد روشن و مشخصی نداشته و موفق به ایجاد ذره ای تغییر در وضعیت موجود شهر نشده است، با کدام اصول انقلابی سازگار است؟

به نظر می رسد، تلاش دلواپسان استیضاح احتمالی عباس رنجبر، برای سازماندهی برخی افراد و اکانت های خاص در فضای مجازی برای تغییر و تلطیف فضای موجود به زعم خود، بیش از آن که اقدامی از سر دلسوزی و مسوولیت پذیری باشد، تلاشی از سر استیصال برای حفظ شهردار نزدیک به خود است.

سخن آخر این که، ظاهرا باید، همچنان ناظر و شاهد ادامه حیات، بقاء و فعالیت “اکانت های فیک” معروف بر علیه شورا و منتقدان شهردار تبریز در فضای مجازی باشیم، اکانت هایی که در سایه برخی حمایت های خاص، در حال بازسازی خود هستند!