غفوری قانع نشد/ شهردار تبریز استیضاح می شود؟
غفوری قانع نشد/ شهردار تبریز استیضاح می شود؟
رییس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از عدم اقناع از پاسخ های شهردار تبریز در جلسه شامگاه سه شنبه شورا خبر داد.

بیداری آذربایجان: “حکیمه غفوری” که در جلسه فوق العاده شامگاه سه شنبه، شنونده پاسخ های عباس رنجبر به سوالات چهارگانه خود بود، امروز با ارسال نامه ای به رییس شورا و انتشار محتوای همین نامه در صفحه رسمی خود، اعلام کرد که از پاسخ های شهردار تبریز قانع نشده است.

وی در این نامه تاکید کرده است که پاسخ های عباس رنجبر به دو سوال اساسی، شامل “دلایل ورود نیروهای جدید به شهرداری باوجود تصویب طرح انسداد ورود نیرو” و نیز “عدم تدوین و اجرای برنامه جامع و راهبردی فرهنگی در شهرداری”، قانع کننده نبوده است.

وی همجنین خاطرنشان کرده است، در موضوع سوال از “عدم تعیین تکلیف تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری”، پاسخ های شهردار همچنان دارای ابهام است و تنها در موضوع سوال از “یکسان سازی قراردادها و پرداختی ها به کارکنان”، وی موقتا قائل به دادن زمان برای نهایی شدن پروسه اداری این طرح است.

گفتنی است با اعلام رسمی نظر این عضو شورای شهر و با توجه به عدم اقناع دیگر اعضای سوال کننده از شهردار در ماه های قبل، حال باید منتظر واکنش و اقدام بعدی شورای ششم و منتقدان عباس رنجبر در روزهای آینده بود.

این که آیا جریان سوال از شهردار با توجه به اتفاقات امروز، به سمت استیضاح خواهد رفت یا نه، سوالی است که تحرکات و اتفاقات روزهای پیش رو پاسخ آن را مشخص خواهد کرد.