ممنوعیت انتقال و به کارگیری اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد در ادارات دولتی و شهرداری ها!
ممنوعیت انتقال و به کارگیری اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد در ادارات دولتی و شهرداری ها!
یک نماینده مجلس، در گفت و گویی ضمن تایید موضوع ممنوعیت انتقال کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد به دستگاه های دولتی و عمومی، بر تخلف بودن انتقال و مامور به خدمت شدن این دسته از افراد در دستگاه های دولتی و عمومی از جمله شهرداری تبریز تاکید کرد.

 بیداری آذربایجان: یک نماینده مجلس، در گفت و گویی ضمن تایید موضوع ممنوعیت انتقال کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد به دستگاه های دولتی و عمومی، بر تخلف بودن انتقال و مامور به خدمت شدن این دسته از افراد در دستگاه های دولتی و عمومی از جمله شهرداری تبریز تاکید کرد.

این نماینده مجلس که نخواست نامش فاش شود، با اعلام این خبر همچنین تصریح کرد که به دلیل منع قانونی چنین انتقال های اداری برای کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد، حتی نمایندگان مجلس نیز قادر به انتقال و به کارگیری نیروها و کارشناسان مورد نظر خود از بین اعضای هیات علمی یا کارکنان این دانشگاه، در دفتر نمایندگی خود نیستند و بدیهی است هرگونه انتقال اینچنینی برابر قانون تخلف دانسته شده است.

علاوه بر این، بر اساس قوانین و ضوابط وزارت کشور و سازمان شهرداری ها نیز، از سال ۹۵ به این طرف، هرگونه انتقال و به کارگیری اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد در شهرداری ها ممنوع اعلام شده است.

خاطرنشان می شود، موضوع انتصاب دو تن از مدیران اخیر شهرداری تبریز توسط عباس رنجبر، که هر دو این مدیران از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد محسوب می شوند، از یک ماه اخیر با انتقادات و واکنش های اعتراضی اکثریت اعضای شورای شهر تبریز مواجه شده است، تا جایی که این اعتراضات پس از تنش ها و کش و قوس های فراوان، در نهایت، دیروز منجر به استعفاء “رسول جوانعلی آذر”، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز شد.

این درحالی است که “نواداد”، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز که شرایطی مشابه با جوانعلی آذر دارد، همچنان در مسوولیت خود باقی است!