فعالیت مدارس آذربایجان شرقی در رنگ‌بندی جدید کرونایی چگونه است؟
فعالیت مدارس آذربایجان شرقی در رنگ‌بندی جدید کرونایی چگونه است؟
آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی فعالیت مدارس در رنگ‌بندی جدید کرونایی را در استان اعلام کرد.

بیداری آذربایجان به نقل از فارس: بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا جزئیات نحوه فعالیت مدارس استان آذربایجان شرقی ( شنبه ۱۶ بهمن تا پنجشنبه ۲۱ بهمن) برای هفته آتی بدین شرح است:

مدیران و عوامل اجرایی برای پشتیبانی آموزش‌ها در همه رنگ‌بندی‌های کرونا با رعایت دقیق نکات بهداشتی در مدرسه حضور خواهند داشت.

در وضعیت قرمز  فعالیت‌های آموزشی و پرورشی همه مدارس، آموزشگاه‌ها در مدارس شهری به طور غیرحضوری پیگیری خواهد شد و مدارس روستایی طبق دستورالعمل‌های که پیشتر ابلاغ شده آموزش‌ها را حضوری با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری کنند.

در وضعیت نارنجی، زرد و آبی  فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس، استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی، دوره اول متوسطه در مدارس_شهری به طور غیرحضوری پیگیری خواهد شد و مدارس دوره دوم متوسطه شهری و همه مدارس روستایی طبق دستورالعمل‌های که پیشتر ابلاغ شده آموزش‌ها را حضوری با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری کنند.

سایر دستورالعمل‌های ابلاغی به مناطق ( مدارس و کلاس‌های روستایی با جمعیت کمتر از ۵۰ دانش آموز، کلاس‌های کارگاهی هنرستان‌ها با حضور سقف حداکثر ۱۰ دانش آموز ) که قبلا به مناطق و نواحی ابلاغ شده است تا اتخاذ تصمیم مقتضی جدید به قوت خود باقی است.