التیماتوم غفوری به رنجبر!
التیماتوم غفوری به رنجبر!
"حکیمه غفوری"، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز با طرح و قرائت چهار سوال اساسی از شهردار تبریز، به صف سوال کنندگان از "عباس رنجبر" پیوست.

بیداری آذربایجان: در پی بی اعتنایی رنجبر به تذکرات و انتقادات اعضای شورا علی الخصوص غفوری، دقایقی قبل و در نشست علنی امروز صبح شورای شهر تبریز، حکیمه غفوری رییس کمیسیون فرهنگی این شورا با قرائت و طرح چهار سوال اساسی از عباس رنجبر، از وی خواست تا در مهلت قانونی، ضمن پاسخگویی به این سوالات، در خصوص برخی موارد مبهم و غیرشفاف موجود در حوزه مدیریت شهری توضیحاتی ارائه کند.
موضوعاتی همچون دلایل عدم ارایه لایحه همسان سازی قرارداد کارکنان و نظام پرداخت عادلانه، دلایل ورود نیرو به بدنه شهرداری علی رغم مصوبه انسداد نیرو تا پایان سال جاری، بی توجهی به لایحه تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری طی ماه های اخیر و بی توجهی به اجرایی شدن طرح جامع و استراتژی کلان فرهنگی شهرداری، محور اصلی سوالات چهارگانه رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز از عباس رنجبر بود که صبح امروز پس از قرائت در صحن علنی شورا، جهت پاسخگویی، رسما تقدیم رییس شورای شهر تبریز شد.
گفتنی است غفوری که پیش تر معتقد به دادن فرصت و زمان مناسب برای کار و عمل موثر به شهردار تبریز بود، در حالی با طرح سوالات چهارگانه خود، به دنبال پاسخگو کردن شهردار تبریز است که به نظر می رسد وی این رویکرد جدید را هم راستا با مطالبات طیف های گسترده ای از مردم و افکار عمومی، پیرامون بی عملی موجود در تیم مدیریت شهری تبریز در پیش گرفته باشد.
وی پیش از این نیز در پست ها و اظهارنظرهایی جداگانه، نسبت به حواشی مربوط به برخی ابهامات پرونده های کارشناسی عباس رنجبر و نیز، به کارگیری نیروهای مامور به خدمت دانشگاه آزاد در شهرداری واکنش نشان داده بود.