شهین باهر گزینه ی نامناسب برای تصدی مدیریت منطقه آزاد ارس!
شهین باهر گزینه ی نامناسب برای تصدی مدیریت منطقه آزاد ارس!
زین العابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی که در بحبوحه ی انتقادات کارشناسان و رسانه ها از عملکرد شهین باهر در شهرداری وی را مورد حمایت علنی قرار می داد اینک در صدد است شرایط مدیریت وی را در منطقه ی آزاد اقتصادی ارس فراهم سازد!

 بیداری آذربایجان: خبرهای منتشر شده در بعضی رسانه ها حکایت از این دارد که ایرج شهین باهر شهردار سابق تبریز با حمایت استاندار به عنوان گزینه ی جدی تصدی مدیرعاملی منطقه آزاد ارس مطرح شده است!

این در حالی است که تحصیلات و سوابق کاری و اجرایی شهین باهر هیچگونه تناسبی با مدیریت در حوزه های اقتصادی ندارد و انتصاب وی به مسوولیت یک قطب مهم اقتصادی علیرغم وجود دهها گزینه ی ارجح شائبه هایی را ایجاد می کند!

شهین باهر که بعد از عدم موافقت شورای شهر جدید تبریز برای انتخاب مجدد وی به مدیریت شهرداری ، به جهت ارتباطات خوبی که در دوران تصدی مسوولیت شهرداری با استاندار فعلی در مقام فرماندهی سپاه عاشورا و البته بعضی دیگر مسوولان نهادهای مختلف ایجاد کرده بود، به عنوان یکی از گزینه های تصدی معاونت عمرانی استانداری مطرح شد؛ اما با انتقادات رسانه ای و ابقاء مهندس رحمتی از این سمت دور شد.

ظاهراً زین العابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی که در بحبوحه ی انتقادات کارشناسان و رسانه ها از عملکرد شهین باهر در شهرداری وی را مورد حمایت علنی قرار می داد اینک در صدد است شرایط مدیریت وی را در منطقه ی آزاد اقتصادی ارس فراهم سازد!

گفتنی است در برخی محافل علت توجه و تلاش استاندار برای انتصاب شهین باهر به یک مدیریت مهم در استان مرهون خدماتی عنوان می شود که وی در زمان تصدی شهرداری تبریز ازجمله استخدام و ارتقاء داماد وی در مجموعه ی مدیریت شهری ایفا کرده است!

به نظر می رسد در صورت حضور شهین باهر فاقد تجربه و تخصص متناسب در راس مدیریت منطقه ی آزاد تجاری نتایج مثبتی برای استان و منطقه حاصل نشود و تبعات منفی آن دامان حوزه ی حساس اقتصادی استان را بگیرد، فلذا بهتر است اگر به هر دلیل اصراری بر گماردن وی به مسوولیتی وجود دارد لااقل حوزه هایی در نظر گرفته شود که با سوابق کاری و تخصصی او منافات نداشته باشد!