آقازاده ها ول کن تراکتور نیستند!
آقازاده ها ول کن تراکتور نیستند!
تازه ترین خبرها از تغییر و تحولات مالکیتی و مدیریتی تراکتور حکایت از ورود احتمالی و مجدد یکی از مدیران سابق این باشگاه به ترکیب هیات مدیره دارد.

اویاقلیق: بر اساس اخبار رسیده به تحریریه “اویاقلیق” در نشست صبح امروز تعدادی از نمایندگان استان و تبریز با مسوولان این باشگاه، موضوع اضافه شدن یکی از مدیران پیشین باشگاه تراکتور که پیش از این و مدت کوتاهی در باشگاه تراکتور مسوولیت داشت، به جمع اعضای هیات مدیره مورد بحث قرار گرفته است.

برگزاری نشست های اینچنینی حول محور باشگاه تراکتور و پرونده انتقال مالکیتی این تیم از زنوزی به مس سونگون در حالی به صورت چراغ خاموش ادامه دارد که به نظر می رسد، هدایتگران این پروسه، چینش ترکیب هیات مدیره و بسترسازی برای آغاز دوره انتقالی مدیریت در این باشگاه را کلید زده اند.

گفتنی است، این مدیر که طی سال های گذشته از هر فرصت و رابطه ای برای ورود به سیستم مدیریتی و حتی مالکیتی تراکتور استفاده کرده و در مقطعی نیز موفق به حضور در بالاترین ارکان این باشگاه شده بود، بار دیگر، در سایه لابی های ثروت و قدرت، به دنبال آن است تا شانس خود را برای گرفتن مسوولیت در باشگاه تراکتور، ولو به صورت گام به گام بیازماید.

تحرکات هفته های اخیر و همچنین ماه های گذشته پیرامون باشگاه تراکتور، به شکل کاملا مشهود و محسوس، حکایت از خیز دوباره برخی آقازاده های تبریز برای رخنه در ارکان مدیریتی و حتی مالکیتی این باشگاه دارد!