اجازه سو استفاده سیاسی را به هیچ کسی نمی دهم!
اجازه سو استفاده سیاسی را به هیچ کسی نمی دهم!
دهقانی نماینده مردم شهرستان ورزقان و خاروانا در بیانیه ای چنین گفت: برخی به عنوان کاسه داغتر از آش وارد میدان شده و می خواهند از موضوع استقلال مجتمع مس سونگون و انتقال مالکیت تیم تراکتور و ماشین سازی به باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون استفاده ابزاری و سیاسی بکنند.

در پی انتشار موضوع واگذاری تیم های تراکتور و ماشین به صنایع مس، و نیز طرح موضوع تشکیل مس سونگون، نماینده ورزقان بیانیه را صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

به نام خدا

خدمت مردم عزیز استان آذربایجان شرقی بویژه مردم قهرمان شهرستان ورزقان می رساند اخیراً برخی به عنوان کاسه داغتر از آش وارد میدان شده و می خواهند از موضوع استقلال مجتمع مس سونگون و انتقال مالکیت تیم تراکتور و ماشین سازی به باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون استفاده ابزاری و سیاسی بکنند .

به استحضار مردم عزیز و هواداران باشگاه های تراکتورسازی و ماشین سازی می رساند اینجانب به عنوان خادم مردم شهرستان ورزقان و ایران و آذربایجان به خاطر مسائل ملی و استانی و شهرستانی و صیانت از حقوق مردم شهرستان و استان بر حسب وظیفه جهت حل مشکل باشگاه های تراکتورسازی و ماشین سازی وارد شده ام.
با توجه به این که معدن مس در حوزه انتخابیه اینجانب واقع شده ، لازم بود که خود بنده ورود کرده و این مشکلات را حل می‌کردیم .ضمن اینکه از نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و استاندار محترم و تمامی مسئولین و نمایندگان استان که در این زمینه ما را همراهی کردند تشکر می کنم از اقدامات برخی از مسئولین و آقایان که به دنبال بهره برداری سیاسی از موضوع هستند گله می کنم و مخصوصاً از رسانه ملی در استان آذربایجان شرقی انتقاد دارم .
متأسفانه این رسانه ضمن استیصال، بجای مطالبه گری و پیگیری حقوق مردم و شهرستان ورزقان و استان در دست برخی از آقایان اسیر است و با برخی اقدامات خاص سوء استفاده برخی جریان ها از موضوع را فراهم می‌کند.

با توجه به تعدد رسانه‌های دیداری و شنیداری و با استفاده از پتانسیل مردم و هواداران این حرکات غیرسازنده و مصادره‌گرانه صدا و سیما ابتر مانده و تخطئه کنندگان و تخریب کنندگان اینجانب نیز ره بجایی نخواهند برد و کارم چون برای خداست در اراده بنده هیچ تاثیری ندارد. لذا به استحضار همه مردم عزیز استان آذربایجان شرقی می رسانم که اجازه سوء استفاده از موضوع را به هیچ کسی نخواهیم داد ضمن اینکه این حرکات نسنجیده و تخریب اینجانب در رسانه ها هیچ تاثیری در اراده بنده برای پیگیری و احقاق حق مطالبات مردم شهرستان و استان و کشور نخواهد گذاشت.

 

دهقانی نماینده مردم شهرستان ورزقان و خاروانا