سرود ملی ایران در نزدیکی پایگاه نظامی آمریکا در بغداد طنین‌انداز شد
سرود ملی ایران در نزدیکی پایگاه نظامی آمریکا در بغداد طنین‌انداز شد
رسانه‌های خبری از طنین انداز شدن سرود ملی ایران در سالگرد ترور شهید سلیمانی در نزدیکی پایگاه نظامیان آمریکایی در بغداد خبر دادند.

بیداری آذربایجان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: در تجمع هزاران نفری مردم عراق در فرودگاه بین‌المللی بغداد، پایتخت عراق در دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و هم‌رزمان آن‌ها که در نزدیکی پایگاه نظامی آمریکا برگزار شد، سرود‌های ملی ایران و عراق پخش شد.

پایگاه نظامی ویکتوریای آمریکا واقع در فرودگاه بغداد، یکی از پایگاه‌های نظامی نیرو‌های تروریست آمریکایی در عراق است که بخشی از عملیات ترور فرماندهان مقاومت، از آن به انجام رسیده است.

رسانه‌های عراقی از حضور گسترده مردم در فرودگاه بین المللی بغداد و توقف موقت فعالیت فرودگاه در شب شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خبر دادند.

طبق گزارش رسانه‌های عراقی، جمع کثیری از مردم امشب در مکان ترور سردار سلیمانی و همرزمانش به منظور گرامیداشت شهادت «سران پیروزی» گرد هم آمدند.

در سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت، دختران شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس از گرفته شدن انتقام خون پدرانشان سخن گفتند.

در تاریخ ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸، آمریکا به دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و شماری دیگر از همراهان ایشان را در نزدیکی فرودگاه بغداد ترور کرد.