با متخلف و مجرم هم صدا نخواهم بود/طرح سوال از شهردار بایکوت نشده است
با متخلف و مجرم هم صدا نخواهم بود/طرح سوال از شهردار بایکوت نشده است
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر ضرورت برخورد قاطع دستگاه قضایی و شورای شهر با هرگونه تخلف احتمالی در بدنه مدیریت شهری و شهرداری گفت: بنده و همکارانم در شورای ششم، با متخلفان و مجرمان مدیریتی احتمالی در شهرداری همراه و هم صدا نخواهیم شد.

بیداری آذربایجان: “سید کاظم زعفرانچیلر” در پاسخ به سوالی در خصوص برخی ابهامات موجود در پرونده های کارشناسی قبلی شهردار تبریز و اخبار مربوط به تخلف خوانده شدن نتیجه برخی از این کارشناسی ها گفت: این موارد و موضوع اخیر، نیازمند بررسی های دقیق کارشناسی، حقوقی و قانونی است و اگر نتیجه بررسی ها منتهی به احراز تخلف شود، قابل پی گیری و سوال است.

وی در عین حال افزود: شخصا بررسی ها و تحقیقات لازم در این خصوص را انجام خواهم داد و در صورت احراز تخلف، موضع گیری دقیق و شفافی نیز در این خصوص خواهم داشت.

زعفرانچیلر همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از پاسخ های شهردار تبریز به سوالات خود در پرونده طرح سول قانع شده است یا نه، افزود: پرونده طرح سوال از شهردار به هیچ عنوان مسکوت یا بایکوت نشده و ما همچنان منتظر پاسخ های کتبی شهردار و شهرداری به سوالات مطروحه هستیم، هرچند معتقدیم پروسه اداری در شهرداری برای ارایه پاسخ های درخواستی بسیار کند است و این مشکل باید مرتفع شود.

وی در خاتمه گفت: با جدیت پیگیر پاسخ سوالات خود از شهردار تبریز هستیم، اما نمی خواهیم این موضوع در فضایی غبارآلود و متشنج پی گیری شده و به نتیجه برسد.