زنوزی و اومیکرون!؟
زنوزی و اومیکرون!؟
متهم اول و اصلی ناکامی های محبوب ترین تیم کشور چند سال قبل با عنوان آتا وارد استادیوم یادگار امام تبریز می شد و برای ده‌ها هزار هوادار فوتبال آذربایجان دست تکان مي داد. برای خود بادیگارد داشت و کسی جرات نداشت علیهش مطلبی نوشته و نقدش کند.

بیداری آذربایجان: تراختور این روزها شاید که نه حتما مظلومیت اش آرام آرام اثبات می شود.

متهم اول و اصلی ناکامی های محبوب ترین تیم کشور چند سال قبل با عنوان آتا وارد استادیوم یادگار امام تبریز می شد و برای ده‌ها هزار هوادار فوتبال آذربایجان دست تکان می داد. برای خود بادیگارد داشت و کسی جرات نداشت علیهش مطلبی نوشته و نقدش کند.

زنوزی مولتی میلیاردر ایران وقتی تراختور را خرید می خواست این تیم را کهکشانی کند . حالا بعد از چند سال پز دادن با اعتبار این تیم هیچ کس نمی داند کجاست و در سرش چه می گذرد ؟! می خواهد برای تیمی که آرزو داشت قهرمان ایران و آسیا شود چه کند تا حداقل به لیگ یک سقوط نکند.

تراختور امروز مقابل ذوب آهن هم باخت . هواداران دیگر نه داور را مقصر می دانند نه فدراسیون فوتبال را ! از میلیونها هوادار بپرسی ، مقصر اصلی را سوءمدیریت مسئولین باشگاه و در راس آن شخص زنوزی می دانند.

با کاهش آمار شیوع کرونا در کشور که زمزمه حضور تماشاگران در استادیوم ها شنیده شد و میر معصوم سهرابی مدیر عامل تراختور خبر از آمادگی این باشگاه برای بازکردن درهای استادیوم اختصاصی تراختور داد از آن روز تا کنون اوضاع تیم روبه سقوط است و اگر هوادار فرصت حضور می یافت اعتراض خود را به بهترین شکل ممکن به سمع و نظر همگان می رساند. از زنوزی گرفته تا دیگران که به هر روش در شکست فوتبال آذربایجان مقصربوده و هستند.

زنوزی باید قدردان کرونا و سویه جدیدش یعنی اومیکرون باشد چراکه صدای آمدنش و اعلام حضورش بازهم در استادیوم های فوتبال را بسته نگه می دارد و هواداران نمی توانند اعتراضشان را نشان دهند .

زنوزی را حتی اگر اومیکرون از دست هواداران نجات دهد خوب می داند با فوتبال آذربایجان چه کرده است. ماشین سازی را از لیگ برتر به دسته یک فرستاد و این تیم چند ماه دیگر به دسته پایین تر سقوط می کند و این بار گویا نوبت تراختور شده است.

  • نویسنده : مهدي حافظ زاده