مدیرکل تقسیمات کشوری در جایگاهی نیست که در مورد بخشداری باسمنج نظر بدهد!
مدیرکل تقسیمات کشوری در جایگاهی نیست که در مورد بخشداری باسمنج نظر بدهد!
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در موضوع ابطال مصوبه بخشداری باسمنج، باید نهادهای بالادستی دولت و مجلس تصمیم موثر و جدی اتخاذ کنند.

به گزارش اویاقلیق، “احمد علیرضابیگی” در نشست مشترک مدیران شهری تبریز و باسمنج در وزارت کشور که با حضور وی ، فرماندار تبریز و طرفین معترض به این مصوبه برگزار گردید، با انتقاد از روند رسیدگی به اعتراض و شکایت مدیریت شهری تبریز و تعلل وزارت کشور در ابطال این مصوبه غیرقانونی گفت: مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور در جایگاهی نیست که در خصوص این موضوع مهم و حساس اعلام نظر کند یا تصمیمی بگیرد و این پرونده باید در مراجع بالاتر و توسط مقامات ارشد کشوری مورد بررسی و تصمیم گیری منطقی قرار بگیرد.

وی در عین حال، ابطال مصوبه قبلی که منجر به ایجاد غیر کارشناسی بخشداری باسمنج و تحدید حریم شهری تبریز شده است را خواسته نمایندگان تبریز و مدیران شهری و جمع کثیری از شهروندان باسمنج اعلام و بر ضرورت تحقق این خواسته و جلوگیری از تداوم تقابل های ایجاد شده و تضییع حقوق قانونی تبریز تاکید کرد.

بیگی در عین حال از پی گیری پرونده باسمنج تا حصول به نتیجه مطلوب و ابطال مصوبه قبلی خبر داد و خواستار همکاری موثر دولت و وزارت کشور در این خصوص شد.

گفتنی است چندی پیش نیز جمعی از شهروندان باسمنج با امضا و تسلیم طوماری به بیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس، مراتب رضایت و موافقت علنی خود با الحاق این شهر به تبریز را اعلام کردند.