شایسته سالاری را در شهرداری حاکم کنید/به فکر تربیت مدیران پاسخگو و مردم محور باشید
شایسته سالاری را در شهرداری حاکم کنید/به فکر تربیت مدیران پاسخگو و مردم محور باشید
رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز در تذکری کتبی به عباس رنجبر، شهردار تبریز، خواستار به کارگیری مدیران بر اساس شایسته سالاری و پاسخگویی به مردم شد.

بیداری آذربایجان: “حکیمه غفوری” در جلسه علنی امروز شورا با انتقاد از رفتارهای “خودبرتربینانه” برخی مدیران شهرداری در مواجهه با مردم، بر ضرورت ارزیابی، تربیت و رشد مدیریتی برخی مدیران شهرداری مبتنی بر اصل پاسخگویی، مردم محوری و پرهیز از رفتارهای مردم گریزانه این دسته از مدیران تاکید کرد.

وی گفت: در جریان بازدیدی که به اتفاق یکی از مدیران ارشد شهرداری از محوطه یکی از نهادهای فعال در حوزه تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان داشتیم، متاسفانه علی رغم درخواست صدور مجوز قانونی در خصوص تسریع در جذب اعتبارات ملی، تاکنون اقدام و پاسخ مناسبی از سوی مدیر مربوطه دریافت نشده و این بی توجهی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

غفوری در ادامه خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی، شهرداری به شدت نیازمند جذب منابع مالی در راستای پیشبرد اهداف و ماموریت های عمرانی، خدماتی و فرهنگی است و قصور و اهمال در مدیریت شهری که مدعی ارایه خدمات و توسعه فضاهای فرهنگی است، نمی تواند قابل قبول باشد.

وی در عین حال ضمن تذکر جدی به شهردار تبریز، خواستار توجه و اهتمام جدی تر عباس رنجبر به رعایت اصل شایسته سالاری در انتصاب مدیران شد و بر لزوم تربیت مدیران مردم محور، مسوولیت پذیر و مشتاق خدمت به شهروندان از سوی وی تاکید کرد.