رکورد تولید ۱۰ ساله شرکت چرخشگر شکست/رشد دو برابری فروش نسبت به سال ۹۹
رکورد تولید ۱۰ ساله شرکت چرخشگر شکست/رشد دو برابری فروش نسبت به سال ۹۹
با تلاش و همت مدیران، مهندسان، کارشناسان و کارگران شرکت چرخشگر تبریز، رکورد تولید همگن در این مجموعه بزرگ صنعتی شکسته شد.

بیداری آذربایجان: شرکت چرخشگر تبریز با تولید بیش از ۲۹ هزار دستگاه انواع گیربکس خودرو و دیگر ماشین آلات سبک و سنگین در ۹ ماهه سال جاری ضمن افزایش تولید همگن خود، به بالاترین رکورد تولید این شرکت طی ۱۰ سال گذشته دست یافت.

“علی اکبر عمرانی” مدیرعامل شرکت چرخشگر تبریز، در مراسمی که به مناسبت این موفقیت و با حضور محمدرضا میرتاج الدینی و محمد حسین فرهنگی، نمایندگان مردم تبریز در محل کارخانه برگزار گردید با اعلام این مطلب افزود: علاوه بر این، شرکت چرخشگر تبریز با تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه امسال در ۹ ماهه سال، گام دیگری در راستای افزایش تولید و بهره وری در سال حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها برداشته است.

مدیرعامل شرکت چرخشگر تبریز در ادامه با اشاره به توانمندی و ظرفیت های فنی و تولیدی این شرکت برای تولید گیربکس خودرو سمند و ال ۹۰ از نمایندگان تبریز خواست پی گیری ها و حمایت های بالادستی برای تحقق این امر در شرکت چرخشگر تبریز را انجام دهند.

عمرانی با تاکید بر اهمیت تولید داخلی افزود: در آینده نزدیک تولید و بومی سازی گیربکس ١۶ سرعته و جعبه فرمان نیز جزء برنامه های داخلی سازی مجموعه چرخشگر است که مراحل اجرایی آن شروع شده است.

وی در خاتمه با اعلام تولید ۳۸۷۰ دستگاه گیربکس نیسان گفت: خط تولید گیربکس ال ۹۰ و سمند در شرکت چرخشگر راه اندازی شده و آماده فعال سازی است.

در این مراسم محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی با قدردانی از تلاش های مدیران و کارکنان شرکت چرخشگر در کسب موفقیت اخیر، تنها راه رونق و جهش اقتصادی در کشور را تقویت و توسعه زیرساخت های تولید و اشتغال دانست و تصریح کرد: موفقیت های جدید شرکت چرخشگر تبریز، خبر خوش اقتصادی در استان است که می تواند به عنوان پیشران تولید و رونق اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا و غرب بر علیه ایران، موفقیت های چرخشگر تبریز نویدبخش ارتقاء روزافزون توان تولیدی و اقتصادی استان و کشور در شرایط کنونی است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در عین حال از اعلام حمایت و همراهی مجلس برای رفع موانع تولید و رونق اقتصادی با محوریت صنایع کشور به ویژه استان خبر داد و افزود: به طور جدی پی گیر مطالبه بحق شرکت چرخشگر برای فعال سازی خط تولید گیربکس خودروهای سمند و ال ۹۰ برای تامین نیاز ایران خودرو تبریز از وزیر صمت خواهیم بود.

محمدحسین فرهنگی دیگر نماینده مردم تبریز در مجلس نیز در این مراسم طی سخنانی موفقیت های اخیر چرخشگر تبریز را نمونه بارز مدیریت موفق در این شرکت اعلام و خاطرنشان کرد: به عنوان عضو کمیسیون صنایع مجلس و نماینده تبریز، آماده حمایت حداکثری و موثر از صنعت و تولید استان و صنایع استراتژیک هستیم و موضوع درخواست و مطالبه معقول شرکت چرخشگر برای موافقت با تولید گیربکس خودروهای سمند و ال ۹۰ که به نفع استان و تولید منطقه است را پی گیری می کنیم.

فرهنگی در عین حال بر ضرورت حمایت عملی از تولید و سرمایه گذاری هدفمند در حوزه صنایع مولد و استراتژیک استان از سوی دولت و مجلس تاکید کرد.