این تراکتور، “بباز” نیست!
این تراکتور، “بباز” نیست!
تراکتور در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور و در دیداری سخت برابر فولاد خوزستان، به یک امتیاز با ارزش دست یافت تا کم کم توجهات فوتبالی های به سولدو کروات و تیم متحول شده اش بیش از گذشته جلب شود.

 بیداری آذربایجان به نقل از کاف نیوز: تساوی تراکتور برابر فولاد در اهواز در شرایطی به دست آمد که پیش از این دیدار، اغلب اهالی فوتبال و هواداران این تیم، نگران شکست تیم محبوبشان در برابر فولاد متحول شده هفته های اخیر با جواد نکونام بودند؛ با این حال، سولدو بار دیگر ثابت کرد که مرد بازی های سخت و بزرگ است و این بار نیست موفق شد تیمش را از جهنم اهواز، با امتیاز خارج کند.

تراکتور برای سومین بازی متوالی، این بار هم نه تنها نباخت، بلکه کلین شیت های خود را تداوم بخشید و مهم تر از همه، ترمز یکی از جدی ترین مدعیان لیگ را در مسیر رسیدن به جمع ۳ تیم بالای جدول کشید.

اهمیت و ارزش نتایج سه هفته اخیر تیم فوتبال تراکتور در رقابت های لیگ برتر از آن جهت بالا و قابل توجه است که این تیم، در سه بازی اخیر خود، موفق به کسب دو تساوی ارزشمند خارج از خانه برابر دو تیم خوب و مدعی لیگ، یعنی سپاهان و فولاد خوزستان شده و برابر پدیده مشهد نیز پیروز از میدان خارج شده است.
مهم تر از این، عدم دریافت گل در سه دیدار پرفشار و سخت اخیر و بسته ماندن دروازه یاران سولدو، نشان می دهد که این سرمربی کروات، به خوبی توانسته است، ساختار دفاعی تیم و دفاع تیمی تراکتور را در حد قابل توجهی اصلاح و ترمیم کند.

روند فعلی نتیجه گیری تراکتور، طی هفته های پنجم، ششم و هفتم، نشان می دهد که نه تنها سرخ های شمالغرب به تیمی “نباز” با ساختار دفاعی خوب تبدیل شده اند؛ بلکه در مسیر تبدیل شدن به تیمی مدعی، البته با چراغ خاموش در ادامه لیگ قرار گرفته اند.