دخالت در کار مدیرعامل جدید “ممنوع”!
دخالت در کار مدیرعامل جدید “ممنوع”!
با وجود برخی تلاش ها و شیطنت های زیرپوستی و پشت پرده برخی مشاوران زنوزی و مدیران در سایه باشگاه تراکتور، موفق ترین مدیر چهار سال اخیر این باشگاه، بار دیگر سکان مدیریت تراکتور را به دست گرفت تا امیدها برای تکرار موفقیت های دو فصل قبل این تیم نزد هواداران زنده شود.

بیداری آذربایجان: البته بازگشت سهرابی به تراکتور در حالی صورت گرفته است که برخی مشاوران همیشگی و سنجاق شده زنوزی، تمایل و علاقه چندانی به حضور دوباره او در این باشگاه نداشتند و تا آخرین لحظات، برای نشاندن یک مدیر غیربومی بر مسند مدیرعاملی تراکتور تلاش می کردند.

فارغ از همه این تلاش ها، حالا سهرابی جوان، کاربلد و باتجربه، سکاندار مدیریت تراکتور شده است؛ اما همچنان نگرانی ها از بابت شیطنت ها، کارشکنی ها، دخالت ها و سنگ اندازی های عده ای مدیران و مشاوران در سایه تراکتور بر سر راه مدیریت سهرابی وجود دارد.

در این میان، تنها فردی که می تواند و باید در مقابل دخالت ها و سنگ اندازی های احتمالی این عده قلیل ایستاده و مانع از تکرار حوادث و اتفاقاتی که باعث کنار کشیدن مدیرعامل قبلی و مدیران اسبق تراکتور شده است شود، شخص زنوزی است.

انتظار جامعه فوتبال، اهالی رسانه، هواداران و فوتبل دوستان تبریزی، تعیین تکلیف و ترسیم حدود اختیارات و وظایف هر یک از مشاوران و نزدیکان زنوزی از سوی شخص مالک است، موضوعی که در صورت تحقق، خواهد توانست، ضمن کاستن از حاشیه های احتمالی این باشگاه، زمینه را برای اوج گیری دوباره تراکتور و آغاز فصل جدیدی از موفقیت های این تیم ریشه دار فراهم کند.