ماجرای جنجالی “اکانت” های فیک روابط عمومی شهرداری به کجا رسید؟
ماجرای جنجالی “اکانت” های فیک روابط عمومی شهرداری به کجا رسید؟
ماجرای جنجالی و بحث برانگیز "تبلت و اکانت" های فیک و تخریبی مرتبط با برخی عوامل روابط عمومی شهرداری تبریز که از سوی یکی از اعضای شورای ششم مطرح گردید، همچنان بدون پاسخ و شفاف سازی باقی مانده است!

به گزارش اویاقلیق: ۱۰ روز قبل و در جریان برگزاری جلسه پاسخگویی شهردار تبریز به سوالات اعضای شورای ششم، “روح الله دهقان نژاد”، عضو مخالف عباس رنجبر، از فعالیت تخریبی برخی اکانت های فیک، با استفاده از تبلت های شهرداری تبریز توسط برخی عوامل شاغل در روابط عمومی برعلیه اعضای منتقد و مخالف شهردار تبریز خبر داد و خواستار برخورد سازمانی و عذرخواهی این افراد از شورای شهر شد!

این افشاگری جنجالی که با نشانه ها و آدرس های دقیق این عضو شورای شهر، راهی برای انکار یا تکذیب شهردار تبریز باقی نگذاشته بود، با وعده عباس رنجبر برای بررسی و برخورد با عاملان این اقدام مذموم و غیراخلاقی روبرو شد.

رنجبر علاوه بر این، در حاشیه همان نشست، در گفت و گو با خبرنگار بیداری آذربایجان، ضمن محکوم کردن چنین رفتارها و اقدامات غیراخلاقی و ناپسند، از برخورد قاطع با کارمندانی خبر داد که مبادرت به این کار کرده اند.

حال و پس از گذشت ۱۰ روز از افشای چنین موضوعی، شهردار تبریز و سررست روابط عمومی شهرداری، هیچ واکنش یا توضیح جدید در خصوص نتایج بررسی ها و برخوردهای احتمالی با عاملان این اقدام ارایه نکرده اند.