تراکتور، سپاهان؛ آزمون سخت “سولدو” در زمین سفت!
تراکتور، سپاهان؛ آزمون سخت “سولدو” در زمین سفت!

اویاقلیق/ احد نقش شور: دربی برادرخوانده های فوتبال ایران، در حالی در ورزشگاه زیبای نقش جهان اصفهان میان تیم های تراکتور و سپاهان برگزار خواهد شد که هر دو تیم با شرایط و وضعیتی متفاوت، مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. تراکتور، با ۳ باخت از ۴ بازی هفته های نخست لیگ و در شرایطی […]

اویاقلیق/ احد نقش شور: دربی برادرخوانده های فوتبال ایران، در حالی در ورزشگاه زیبای نقش جهان اصفهان میان تیم های تراکتور و سپاهان برگزار خواهد شد که هر دو تیم با شرایط و وضعیتی متفاوت، مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

تراکتور، با ۳ باخت از ۴ بازی هفته های نخست لیگ و در شرایطی که همچنان در بحران مالکیتی، مدیریتی به سر می برد، با سرمربی جدید و کروات خود، “زونمیر سولدو”، امیدوار است در نصف جهان، طلسم نبردن ها و شکست های اخیر خود را، با “برادرکشی” در ساحل زاینده رود بشکند، تا بازگشتی نصف و نیمه به جدول لیگ داشته باشد.
پیروزی احتمالی تراکتور در بازی این هفته برابر سپاهان قدرتمند و مدعی قهرمانی، از طرفی می تواند موقتا، سرپوشی بر سرگیجه های این روزهای فضای مدیریتی و مالکیتی تراکتور گذاشته و برای چند هفته، هواداران پرشور اما ناراضی این تیم را آرام تر از قبل کند.
در سوی دیگر این رقابت حساس و همواره پرهیجان، سپاهانی قرار دارد که جدای از آن که فصل گذشته را با محرم نویدکیا، سرمربی باهوش و جوان خود، به شکلی فوق العاده و در قامت مدعی به پایان رسانده، با سه برد و یک باخت، در این فصل نیز، در صدد تمام کردن کار نیمه تمام خود در مسیر ششمین قهرمانی تاریخ لیگ برتر است.
سپاهان با تکیه بر امتیاز میزبانی و برخورداری از تیمی منسجم تر نسبت به تراکتور، قطع به یقین حریفی ساده برای سرخ های آذربایجان و “سولدو” تازه وارد نخواهد بود و درست از همین روست که دربی برادرخوانده های فوتبال ایران در هفته پنجم، می تواند آبستن اتفاقات و حوادث بسیاری برای هر دو تیم باشد.
بی تردید، بازی نصف جهان، برای سولدو تازه وارد، در حکم زمین سفت و آزمون سخت در گام نخست حضور این مربی کروات در تراکتور و فوتبال ایران است، حال این مربی کم نام و نشان، خواهد توانست از این آزمون حساس و بزرگ سربلند بیرون بیاید، موضوعی است که باید تا دقیقه ۹۰ بازی منتظر بود!