رنجبر: بازنشسته بودن مدیران را بررسی می کنم
رنجبر: بازنشسته بودن مدیران را بررسی می کنم
شهردار تبریز در واکنش به سوال دو عضو شورا در خصوص بازنشسته بودن برخی مدیران تازه منصوب شده گفت: موضوع بازنشسته بودن این مدیران را دوباره بررسی خواهم کرد.

اویاقلیق به نقل از کاف نیوز:  عباس رنجبر در جلسه علنی امروز صبح شورای شهر تبریز در مواجهه با سوالات رسول برگی و سیدکاظم زعفرانچیلر در خصوص بازنشسته بودن قائم مقام شهردار و معاون عمرانی شهرداری گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم، آقای طالب نژاد طبق قانون بازنشستگی، چون به سن ۵۵ سال نرسیده، علی رغم ۳۰ سال خدمت، می تواند تا ۳۵ سال نیز خدمت کند و منعی برای ادامه خدمت ندارد.

وی در خصوص ابهامات مربوط به انتصاب معاون عمرانی شهرداری نیز گفت: آقای نامی نیز، به گفته خودش، ۲۸ سال خدمت دارد و هنوز زمان بازنشستگی ایشان فرا نرسیده است.

شهردار تبریز در ادامه و در پاسخ به تاکید رییس شورا به بازنشستگی این دو مدیر ارشد شهرداری و پس از قرائت متن نامه ها و اسناد مربوط به درخواست بازنشستگی قائم مقام و معاون عمرانی شهرداری خاطرنشان کرد: با توجه به اصرار اعضای محترم شورای شهر در خصوص بازنشسته بودن یا نبودن برخی مدیران، این موضوع را مجددا بررسی و نتیجه را اعلام خواهم کرد.

شهردار تبریز همچنین در حاشیه جلسه امروز شورای شهر در گفت و گو با خبرنگاران، ملاک عمل خود در انتصاب مدیران و نیز تعیین تکلیف مدیران بازنشسته را، قانون و معیارهای قانونی برشمرد و تاکید کرد: خارج از چارچوب های قانونی، اقدامی نکرده و نخواهم کرد.