باغبان: ایجاد “خزانه داری متمرکز” محصول دوران سرپرستی است
باغبان: ایجاد “خزانه داری متمرکز” محصول دوران سرپرستی است
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز با انتقاد از کارنامه سازی های جعلی برای شهردار تبریز، ایجاد و تحقق "خزانه داری متمرکز" در شهرداری را محصول دوره سرپرستی و قبل از شروع به کار "عباس رنجبر" دانست.

به گزارش اویاقلیق : رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز با انتقاد از کارنامه سازی های جعلی برای شهردار تبریز، ایجاد و تحقق “خزانه داری متمرکز” در شهرداری را محصول دوره سرپرستی و قبل از شروع به کار “عباس رنجبر” دانست.

“علی نوای باغبان” با اعلام این که موضوع حرکت به سمت ایجاد و راه اندازی خزانه داری متمرکز در شهرداری، با محوریت و پی گیری های کمیسیون بودجه شورا و تلاش های سرپرست شهرداری به سرانجام رسیده است افزود: به موازات آغاز به کار شورای ششم و تشکیل کمیسیون بودجه، موضوع ایجاد و راه اندازی خزانه داری متمرکز در شهرداری تبریز به عنوان ابلاغیه و دستور وزارت کشور در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت و پس از تشکیل جلسات متعدد و تخصصی با حضور اعضا و کارشناسان کمیسیون بودجه شورا و با همت سرپرست وقت شهرداری، این موضوع در نهایت بر اساس آئین نامه ها، مقررات و شیوه نامه های ابلاغی وزارت کشور تصویب و جهت اجرا به سرپرست شهرداری ابلاغ گردید.

رییس کمیسیون بودجه شورای شهر تبریز در ادامه با تاکید بر این که خزانه داری متمرکز شهرداری، حاصل تلاش ها و کار کارشناسی کمیسیون بودجه و اقدام شهرداری در دوره سرپرستی است، هرگونه انتصاب این موضوع به شهردار تبریز و تعلق کارکردی آن به وی را رد کرد.

وی در عین حال با انتقاد از اظهارات یکی از حامیان شهردار تبریز وتلاش وی برای القاء تعلق ایجاد خزانه داری متمرکز به عنوان یکی از اقدامات مهم شهردار تبریز خاطرنشان کرد: خزانه داری متمرکز، پیش از انتخاب، صدور حکم و شروع به کار شهردار فعلی، نهایی و عملیاتی شده بود و معلوم نیست چرا برخی تلاش می کنند با قلب واقعیت و مصادره این تصمیم مهم به نفع شهردار فعلی، برای وی کارنامه سازی کنند.

باغبان در خاتمه بار دیگر تاکید کرد که کلیت تصویب و عملیاتی شدن موضوع خزانه داری متمرکز، هیچ ارتباطی با شهردار تبریز ندارد و تمامی مراحل فنی و اجرایی آن توسط کمیسیون بودجه و سرپرست وقت شهرداری عملیاتی شده است.