نتایج انتخابات نظام مهندسی آذربایجان‌شرقی اعلام شد
نتایج انتخابات نظام مهندسی آذربایجان‌شرقی اعلام شد

اویاقلیق به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی:  انتخابات نهمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی دوشنبه ۱۹ مهر ماه به صورت الکترونیکی از ساعت هشت صبح لغایت هشت شب برگزار شد. در اجرای ماده ۶۹ آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و بر اساس آرای اخذشده اعضای اصلی و […]

اویاقلیق به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی:  انتخابات نهمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی دوشنبه ۱۹ مهر ماه به صورت الکترونیکی از ساعت هشت صبح لغایت هشت شب برگزار شد. در اجرای ماده ۶۹ آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و بر اساس آرای اخذشده اعضای اصلی و علی‌البدل رشته‌های هفتگانه به شرح زیر است:

گروه عمران، در رشته عمران اعضای اصلی به شرح زیر است: آقایان احمد طالب نژاد ایرانی با سه هزار و۵۵۶ رای اخذشده، علی ابراهیم‌زاده با سه هزار و ۵۱۸ رای اخذشده، محمد خانی با رای سه هزار و۲۹۶ رای اخذشده، بهلول تقی‌زاده با ۲هزار و ۴۸۸ رای اخذشده، احمدرضا محقق ۲هزار و۴۳۷ رای اخذشده و نیز یعقوب رونقی با رای ۲هزار و۴۱۲ رای اخذشده انتخاب شدند. عضو علی البدل در این رشته و نیز سیدصادق موسوی با ۲هزار و۲۷۴ رای انتخاب شدند.

در رشته نقشه‌برداری، ابوالفضل رنجبر با ۲هزار و ۶۸۹ رای اخذشده به عنوان عضو اصلی و نیز شهرام بایبوردی با ۲هزار و ۲ رای اخذشده به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.
در رشته ترافیک، عضو اصلی علی‌رضا معتمدنیا با چهار هزار۷۸۶ رای اخذشده و عضو علی البدل اسحاق رسولی سرابی با ۲هزار و۵۳۵ رای اخذشده انتخاب شدند.

در گروه تاسیسات، رشته برق اعضای اصلی رویا صادقی نهر با چهارهزار و ۲۰۲ رای اخذشده، محمدعلی توکلی قاضی جهانی با ۲هزار و۶۸ رای اخذشده انتخاب شدند و عضو علی‌البدل این رشته حسین علمی با ۲هزار و ۵۹ رای اخذشده انتخاب شد.

در رشته مکانیک عضو اصلی شهرام کاشانی اصلی با چهار هزار و۹۴ رای اخذشده و ناصر یاسائی ۸۷۹ رای اخذشده انتخاب شدند.

در گروه معماری و شهرسازی، در رشته معماری اعضای اصلی رضا دیزجی با سه‌‌هزار و ۸۱۸ رای اخذشده، شهاب آدم نوه سی با سه هزار و ۲۹ رای اخذشده، بیتا باقری صیقلانی با ۲هزار و۱۳۰ رای اخذشده انتخاب شدند. عضو علی‌البدل در این رشته، محمدرضا پاکدل فرد با یک هزار و۹۲۹ رای اخذشده انتخاب شد.

در رشته شهرسازی، مهدی علیلو با سه هزار و۴۱ رای اخذشده به عنوان عضو اصلی و آقای نادر بقایی مهر با یک‌هزار و ۷۲۵ رای اخذشده به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
بر اساس ماده ۷۰ آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، معترضان و شاکیان به نتایج اعلام شده، می‌بایست روز سه‌شنبه ۲۰مهر لغایت پنجشنبه ۲۲مهرسال ۱۴۰۰ به صورت کتبی اعتراض خود را به اداره‌ی کل راه‌و شهر‌سازی تحویل دهند.

به شکایات بدون نام، مشخصات، نشانی شاکیان رسیدگی نخواهد شد.