حفاری های عهد عتیقی جهت دستیابی به فن آوری جدید !
حفاری های عهد عتیقی جهت دستیابی به فن آوری جدید !

اویاقلیق/ پرستو سبحانی: حفاری های تونل انتقال انرژی شرکت برق خیابان ایده لو که از شروع آن چند سالی می گذرد فاقد تابلو های مشخص کننده نوع پروژه و زمان آغاز و پایان آن جهت اطلاع شهروندان است ! آنچه معلوم است اینکه این عملیات بصورت سنتی و توسط کارگران مقنی در زیر زمین انجام […]

اویاقلیق/ پرستو سبحانی: حفاری های تونل انتقال انرژی شرکت برق خیابان ایده لو که از شروع آن چند سالی می گذرد فاقد تابلو های مشخص کننده نوع پروژه و زمان آغاز و پایان آن جهت اطلاع شهروندان است !

آنچه معلوم است اینکه این عملیات بصورت سنتی و توسط کارگران مقنی در زیر زمین انجام می گیرد و لابد تکنولوژی برای حفاری مذبور علیرغم استفاده در احداث تونل های عظیم دردل کوه ها و کانال های آبرسانی و مترو به وسیله ی دستگاه های پیشرفته مکانیکی مانند « تی . بی . ام » وجود نداشته است تا طولانی شدن روند اجرایی به روش عهد عتیقی برای دستیابی به فن آوری جدید که با خطرات جانی برای کارگران مقنی همراه است ، تو جیه پیدا کند ، بطوریکه تاکنون چند کارگر زحمتکش به علت ریزش این حفاری ها جان خود را از دست داده اند !

علاوه بر آن نصب تجهیزات حفاری از نوع مذکور در سطح چند نقطه ی خیابان ایده لو  موجب اخلال و مانع برای تردد خودروها گردیده است و حداقل انتظار از شرکت برق و یا هر متولی عملیات فوق الذکر این است که با نصب تابلو در مجاورت نقاط کارگاهی سطح خیابان ، شهروندان را در جریان روند اجرایی آن قرار دهند و عنداللزوم در مورد اهمیت و ضرورت احداث این کانال برای افکارعمومی اطلاع رسانی نمایند !

نا سلامتی شرکت برق آذربایجان با ایجاد این همه مشکلات اعم از قطعی های مکرر اخیر ، عدم جابجایی تاسیسات برق در مسیرگشایی ها وایضاً این عملیات تاخیری و قس علی هذا ، به عنوان دستگاه برتر جشنواره ی رجایی جناب استانداری آذربایجان خاوری – ناکام در تبدیل تبریز به شهر دیپلماسی – انتخاب شده است !