از تظاهرات ضد واکسن تا زیر گرفتن بدحجاب ها!
از تظاهرات ضد واکسن تا زیر گرفتن بدحجاب ها!

بیداری آذربایجان: تاریخ ایران مملو از عبرت‌هایی است که بازخوانی آن‌ها گره گشای بسیاری از مسائل امروزی خواهد بود. حتماً نام «میجر جیکاک» انگلیسی (رئیس مالیه اصفهان و مامور ویژه اینتلیجنت سرویس) را شنیده اید که با جا زدن خود بعنوان یک روحانی شیعه صاحب کرامات و فریب اهالی منطقه مسجدسلیمان با فنون شعبده بازی، […]

بیداری آذربایجان: تاریخ ایران مملو از عبرت‌هایی است که بازخوانی آن‌ها گره گشای بسیاری از مسائل امروزی خواهد بود. حتماً نام «میجر جیکاک» انگلیسی (رئیس مالیه اصفهان و مامور ویژه اینتلیجنت سرویس) را شنیده اید که با جا زدن خود بعنوان یک روحانی شیعه صاحب کرامات و فریب اهالی منطقه مسجدسلیمان با فنون شعبده بازی، زمینه را برای غارت منابع نفتی ایرانیان توسط استعمار بریتانیا فراهم آورد!

امروزه نیز کم نبوده و نیستند گرگ‌هایی همچون سیدجیکاک که با نقشه‌های از پیش طراحی شده و تنها با هدف وهن مذهب و ضربه زدن به فرهنگ اصیل ایرانی، در لباس میش درمی آیند و چنان مشغول به خنجرزنی از پشت می‌شوند که فرصت واکنش مقتضی را نیز از آدمی دریغ می‌کنند! از هواخواهان تشیع انگلیسی که با قمه زنی‌های مشمئزکننده، چهره دین را می‌آلایند گرفته تا خرس خاله‌هایی که در اوج پاندمی کرونا، مردم را به لیسیدن ضریح ذوات مقدسه تشویق می‌کردند؛ همه و همه نشان از این واقعیت تلخ دارند که دشمن غدّار برای پیشبرد اهدافش تا به کجا‌ها که نفوذ نکرده است!

درحالی که هفته‌ای نیست که خبر جراحت یا شهادت یکی از آمران به معروف در جای جای کشور به گوش نرسد، جنجال زیر گرفتن دو تن از بانوان بدحجاب توسط یک ناهی از منکر در ارومیه، چنان موج عظیمی از پروپاگاندای تبلیغاتی در مظلومیت بی حجابان را به راه انداخته که حتی احساس همدردی اقشار متدین و مذهبی را نیز برانگیخته است!

افزون بر این، اوایل امسال و همزمان با آغاز واکسیناسیون سراسری کرونا بود که تجمع اعتراض آمیز جمعی از مخالفان تزریق واکسن در مقابل وزارت بهداشت، به تیتر یک بسیاری از رسانه‌های اپوزیسیون و معاند تبدیل شد. جالب است بدانیم که اکثریت حاضران در این تجمع اعتراضی، یا چادر بسر داشتند و یا با عبا و عمامه، مشغول شعاردهی ضد روند سراسری واکسیناسیون بودند!

اگرچه نمی‌توان به قطع و یقین برای دو نمونه فوق الذکر، نسخه واحد توطئه را صادر نمود چراکه هستند افرادی که از روی سادگی، ناآگاهی یا تعصبات افراطی، پای در این ورطه می‌گذارند؛ اما همچنان نباید این واقعیت را از نظر دور داشت که تلاش‌های شبانه روزی سرحلقه‌های نفوذی در میان اقشار متدین و مذهبی نیز در وقوع چنین رخداد‌هایی بی تاثیر نیست!/ صراط