ظاهراً ورزشکار مهاجر؛ باطناً وطن فروش منافق!
ظاهراً ورزشکار مهاجر؛ باطناً وطن فروش منافق!

بیداری آذربایجان: همزمان با برگزاری بازی‌های المپیک توکیو، دیده می‌شوند افرادی که طابق النعل بالنعل فرقه ضاله رجوی‌ها که در عرصه سیاسی و در بحبوحه جنگ رسمی بین ایران و عراق، تن به مزدوری بعثیون دادند، در عرصه ورزشی نیز با خنجر از پشت زدن به زادگاهشان، رخ در رخ هموطن خویش می‌ایستند و به […]

بیداری آذربایجان: همزمان با برگزاری بازی‌های المپیک توکیو، دیده می‌شوند افرادی که طابق النعل بالنعل فرقه ضاله رجوی‌ها که در عرصه سیاسی و در بحبوحه جنگ رسمی بین ایران و عراق، تن به مزدوری بعثیون دادند، در عرصه ورزشی نیز با خنجر از پشت زدن به زادگاهشان، رخ در رخ هموطن خویش می‌ایستند و به پرچم کشورشان خیانت می‌کنند!

 

کیمیا علیزاده از این قماش منافقینی است که در پوستین ورزشکار، نهایت خباثت را در حق ایران و ایرانی، روا داشت و نمک نشناسی در قبال کشورش را بطور تمام و کمال به منصه ظهور رساند. دقیقا چهار سال پیش بود که علیزاده با کسب اولین مدال المپیکی در بین بانوان ورزشکار ایرانی تاریخ ساز شد و برای خودش اسم و رسمی پیدا کرد. لازم است بدانیم که بابت همین افتخارآفرینی، ۳۰۰ سکه تمام بهار آزادی، یک واحد آپارتمان مسکونی، یک دستگاه خودرو و بسیاری دیگر از هدایای ریز و درشت عاید علیزاده شد، اما گویا نامبرده به همین قانع نبود و به طمع کاسبی بیشتر، مسیر وطن فروشی را در ادامه راه پی گرفت.

کیمیا علیزاده

تجربه شهرت و ثروت، چنان این جوان خام و جویای نام را مست کرده بود که در همان زمان حضورش در ایران نیز برای جلب توجه بیشتر، از هیچ ریاکاری دریغ نمی‌کرد. «کیمیا علیزاده: پیام رهبری بهترین اتفاق زندگی ام بود»؛ «کیمیا علیزاده مدالش را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد»؛ «کیمیا علیزاده: افتخار می‌کنم با حجاب روی سکو می‌روم» و… تنها بخشی از تیتر‌های رسانه‌های داخلی در برهه پیش از مهاجرت این تکواندوکار است که اوج نفاق، ریاکاری و تذبذب وی را به نمایش می‌گذارد.

در این بین، نباید از نقش مخرب نظام سلطه در دوگانه سازی‌های اینچینی به سادگی عبور کرد چراکه پروژه جذب ورزشکاران ایرانی و سوءاستفاده از ایشان بعنوان عروسک‌های خیمه شب بازی در سناریوی افزایش فشار بر جمهوری اسلامی، از جمله کارویژه‌های اصلی دشمنان است که باید برای مقابله با این حربه نیز راه حلی منطقی اندیشید. / صراط