شهرداری تبریز “ولنگار” شده است
شهرداری تبریز “ولنگار” شده است

بیداری آذربایجان: علی نوای باغبان افزود: شهرداری تبریز به لحاظ ساختاری و مدیریتی، از درون نیازمند بازسازی و ساماندهی دوباره مدیریتی و اجرایی است و این موضوع قطعا باید در دستور کار جدی شورای بعدی قرار گیرد. وی حاکمیت روابط به جای ضوابط، فامیل بازی، بی عدالتی، عدم توازن حقوق و دستمزد، کاهش امید و […]

بیداری آذربایجان: علی نوای باغبان افزود: شهرداری تبریز به لحاظ ساختاری و مدیریتی، از درون نیازمند بازسازی و ساماندهی دوباره مدیریتی و اجرایی است و این موضوع قطعا باید در دستور کار جدی شورای بعدی قرار گیرد.

وی حاکمیت روابط به جای ضوابط، فامیل بازی، بی عدالتی، عدم توازن حقوق و دستمزد، کاهش امید و امنیت شغلی، نارضایتی پرسنل، کاهش بهره وری نیروها و بی برنامگی را شاخص های ولنگاری در شهرداری تبریز برشمرد.

باغبان تنها راه خروج شهرداری از این ولنگاری را، بازگشت دوباره به اصول و سیاست های قانونی، شایسته سالاری و نهادینه شدن عنصر عدالت در تمامی ارکان تصمیم سازی و تصمیم گیری مدیریتی دانست و خواستار مشارکت و همراهی شهروندان، نخبگان، رسانه ها و صاحب نظران مسایل شهری و مدیریتی در تحقق این هدف شد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت نوسازی و بازسازی فکری و مدیریتی شهرداری تبریز، ابراز امیدواری کرد این هدف در دوره بعدی شورا و مدیریت آینده شهرداری محقق شود.