واکنش دکتر وحیده برنون به رد صلاحیت وی در انتخابات شورای شهر تبریز
واکنش دکتر وحیده برنون به رد صلاحیت وی در انتخابات شورای شهر تبریز

بیداری آذربایجان:  وحیده برنون با انتشار بیانیه ای در صفحه اجتماعی خود، به رد صلاحیتش برای انتخابات شورای شهر تبریز واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللهُ وَاللهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ با سلام و عرض احترام خدمت همه ی شهروندان تبریز کهن، که به عشق شهرم تبریز، خاک هیچ کشوری برایم حس […]

بیداری آذربایجان:  وحیده برنون با انتشار بیانیه ای در صفحه اجتماعی خود، به رد صلاحیتش برای انتخابات شورای شهر تبریز واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است:

وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللهُ وَاللهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ

با سلام و عرض احترام خدمت همه ی شهروندان تبریز کهن، که به عشق شهرم تبریز، خاک هیچ کشوری برایم حس مکان و زندگی را معنا نمیبخشد، همان عشق به مکانی که هنر، عظمت تاریخی، فرهنگ و تمدن شهری را میافریند تا انسان با آن، معنای مکانی هویت الهی و انسانی خویش را خلق نماید.

بنده برای توسعه ی انسانی تبریز کهن، برای رشد تمدن شهری تبریز، برای توانمندسازی زنان، برای طراحی معماری و منظر ویژه ی تبریز و هزاران دغدغه ی دیگر، پا به این کارزار ناعادلانه ی انتخابات در پارلمان شهری گذاشتم. این وظیفه ی شرعی و ادای دین من به کشورم و شهرم بود که در این مسیر، تمام تلاش و توان مادی و معنوی و علمی خویش را بدون وابستگی به هیچ جریان ناسالم و فاسدی به میان آوردم.

چون باور دارم ارزش واقعی علم و دانش نه به تعداد کتب چاپ شده، بلکه به نوع عمل اجتماعی و میزان حل مشکلات انسانی مشخص میشود. هیچ کسی را مقصر نمیدانم جز نادانی و جهل آدمهایی که در تکاپوی رفع نیاز حیوانی و جاه طلبی خویش دست به هر رفتار غیرانسانی و شرم آوری میزنند.

با دلی آکنده از اندوه ولی با غرور و سربلندی و تایید در محضر الهی از تمامی عزیزان و دانشجویانم که تا این لحظه در حمایت از من به صداقت و وفاداری ایستاده اند کمال سپاس و قدردانی را می نمایم

علیرغم این ظلم و جفایی که بر من روا شد، هنوز هم به حکمروایی خوب و شایسته امیدوارم، چون نور امید الهی در دل انسان است که جوامع را به رشد و تعالی می رساند.