شهرداری دستش را از جیب مردم بیرون بکشد!
شهرداری دستش را از جیب مردم بیرون بکشد!

بیداری آذربایجان: “حمید شاهوردی” با اعلام این مطلب گفت: تأمین و جذب درآمدهای پایدار شهری و تولید ثروت از جمله وظایف و مسوولیت های مدیریتی شهرداری و شورای شهر به شمار می رود که این موضوع متاسفانه طی سال های اخیر مورد غفلت قرار گرفته است. وی افزود: به جرات می توان گفت شورای شهر […]

بیداری آذربایجان: “حمید شاهوردی” با اعلام این مطلب گفت: تأمین و جذب درآمدهای پایدار شهری و تولید ثروت از جمله وظایف و مسوولیت های مدیریتی شهرداری و شورای شهر به شمار می رود که این موضوع متاسفانه طی سال های اخیر مورد غفلت قرار گرفته است.

وی افزود: به جرات می توان گفت شورای شهر و شهرداری تبریز طی این سال ها هیچ برنامه ای برای تامین درآمدهای پایدار شهری نداشته و به جای آن، همیشه دست در جیب مردم داشته است و این موضوع یکی از نشانه های بارز ناتوانی مدیریتی در شهرداری و شورای فعلی تبریز است.

شاهوردی افزود: این که اصلی ترین ردیف بودجه ای شهرداری، به موضوع تراکم فروشی اختصاص یابد و در مقابل نیز برنامه ریزی در راستای تامین درآمدهای پایدار برای شهر، خارج از مساله تراکم فروشی صورت نگیرد، به هیچ عنوان شاهکار و هنر مدیریتی نیست و این امر مصداق دست در جیب مردم کردن است.